شناسه خبر : 42567
یکشنبه 25 بهمن 1394 , 14:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فاش نیوز صاحب پارکینگ شد!

سرانجام با پیگیری قابل تقدیر امورایثارگران شهرداری منطقه ی سه، پارکینگ اختصاصی فاش نیوز راه اندازی شد.

فاش نیوز -  سرانجام با پیگیری قابل تقدیر امورایثارگران شهرداری منطقه ی سه، پارکینگ اختصاصی فاش نیوز راه اندازی شد.

بنا براین گزارش، سرانجام به همت شهرداری منطقه سه، پارکینگ اختصاصی فاش نیوز با نصب یک تابلو از سوی شهرداری منطقه ی سه عملا" افتتاح شد.

طی این چند سالی که سایت در حال فعالیت است، مشکل کمبود جای پارک آزاردهنده  و گاهی اوقات هم دردسرساز بود!

کوچه ای که دفتر فاش نیوز در آن واقع شده معمولا"  شلوغ است و هر کس در این حوالی می خواهد به دانشگاه یا محل کارش برود، خودروی خود را دراین محل پارک می کند.

 

 صبح شاید محلی برای پارک باشد اما اگر کمی به ساعت شلوغی و حرکت کارمندان نزدیک شود، دیگر جایی برای پارک کردن ماشین نمی یابی!

حال برای دفتری که جانبازان ویلچری به آن رفت وآمد می کنند، نبود جای پارک یک معضل عمده به حساب می آید!

چندی قبل با پیشنهاد یکی از دوستان، از شهرداری منطقه درخواست نصب تابلوی پارک ویژه ی جانبازان کردیم که جوابی نگرفتیم.

اما اخیرا" به ساریخانی، مسئول امورایثارگران شهرداری منطقه سه اطلاع داده شد و با پیگیری ایشان، سرانجام امروز مأموران شهرداری نسبت به نصب این تابلو اقدام کردند.

 

 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام


...

مبارک است .

عیدی بپذیرید .

...

شهرداری هم بین معلولین و جانبازان تبعیض می گذارد در حالیکه به معلولین براحتی تابلو پارکینگ می دهد ولی به جانبازان ویلچری با این همه سختی !
یک موضوع خیلی مهم دیگر اینکه معلولین به همه حق و حقوق خود اشنایی کامل دارند چون دائما به انها اطلاع رسانی می شود همه انها عضو انجمن هستند و... ولی معمولا ساده ترین امکانات نیز به جانبازان اطلاع رسانی نمی شود و تنها سایت اطلاع رسانی فاش نیوز است . در اینجا از همه زحمات مسئولین و خبرنگاران سایت فاش نیوز تشکر و قدر دانی می شود .
فاش نیوز عزیز مبارک باشه ...امید که جانبازان بیشتری در دفتر شما حضور پیدا کنند و گزارشهایی بیشتر برای ما ارسال کنید .
استغفرالله.... برادر ایثارگر چرا این حرفا رو نوشتی ??? مگه از حال معلولین عادی خبر داری ??
آخه عزیز من چرا ندانسته چنین تصوری درباره معلولین دارید ???
معلولین عادی هم زجر و رنج خودشان را از دست متولیان می کشند .
مثلا خود من خیلی تلاش کردم برای ماشینم یه پلاک ویژه معلولین بگیرم اما نشد ???
بعدش به خودم گفتم باید آنقدر در رانندگی مهارت پیدا کنم تا همه رو شرمنده کنم الان 8 سال ماشین دارم شکر خدا تا حالا مشکلی نداشتم . اما از خدامه که رییس روسا بیشتر به شما توجه کنند
. به خدا به ما هم سخت می گذرد ... شما برید ببینید در کشورهایی خارجی که میگیم دین ندارند چه خدماتی به معلولین می دهند اما وای به حال آنهایی که دین و انسانیت را تواما فراموش کردند !
درباره این حرفهای آخرت که نوشتی خیلی دلم گرفت . اما به خاطر روی ماه فاش نیوز هیچی نمی گم . اما تو رو خدا یه بار برو تو این انجمنهای معلولین عادی ببین چی می گن...
به منم می گن جانبازان روی گنج نشستن ولی من عاقل بودم قبول نکردم ...و به بچه های معلول می گم شما هم باور نکنید چون من تا حدودی بین آنها هستم از حالتون خبر دارم .
من براتون دعا می کنم به حق حضرت زینب و مادرش بی بی دو عالم خدا اول شفای شما را بده اما دلم می خواد دلتونو با معلولین صاف کنید ... با تشکر
من به سهم خودم از شهرداری منطقه سه و مدیریت امور ایثارگران شهرداری محترم که برای اسایش و راحتی برادران جانبازم محلی جهت پارک اتومبیل مهیا کرده اند تقدیر و تشکر میکنم /
شهرداری منطقه سه زحمات شما فراموش شدنی نیست
تشکر تشکر
خداراشکر.مبارکباد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi