شناسه خبر : 44747
یکشنبه 12 ارديبهشت 1395 , 15:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درمراسم"پدران آسمانی" یزد چه گذشت!

بنیاد شهید یزد در شب میلاد امام علی (ع) جشنی با عنوان دیدار با پدران آسمانی برگزار کرد که نوبر بود. جشن بود اما علاوه بر خنده و شادی، گریه و ناله و جیغ هم داشت.

محمد علی - ر - به نام ایزد دانا، خدای توانا.

هرچند نوشتارم تکرار مکررات است و دردی دوا نمی کند ولی دلم را خالی می کند. امسال برنامه دیدار با پدران آسمانی در یزد متفاوت بود. بنیاد شهید یزد در شب میلاد امام علی (ع) جشنی با عنوان دیدار با پدران آسمانی برگزار کرد که نوبر بود. جشن بود اما علاوه بر خنده و شادی، گریه و ناله و جیغ هم داشت. از این بابت به مسئولین بنیاد یزد تبریک می گویم! چون در آنِ واحد همه را برای خود نگه می دارند. این اوج هنر است. البته هنر آغشته به نفاق و دوروئی!

جالب است که بدانید پدران آسمانی ما در یک شب و در یک سالن با موسیقی و کف وسوت و حرکات ریتمیک پذیرایی شدند! البته خدا را شکر بچه های شهدا ناخلف نیستند و با پدرانشان بدعهدی نمی کنند و حرمت خون پدرانشان را پاس می دارند و در این مراسم شرکت نمی کنند. نه اینکه مخالف شادی باشند که شادی بخشی از زندگیست و ضرورت انکار ناپذیر است آن هم در شب میلاد بابای یتیمان عالم که جای شادی و خوشحالی بسیاردارد.

اما نه به اسم دیدار با پدران آسمانی!

اصلا" برنامه دیدار با پدران برای چیست؟ مگر نه آن است که برای تجدید عهد در تداوم راه پدران می باشد؟

مگر نه آن است که بگوییم ما هرگز فراموششان نمی کنیم و برای تحقق آرمان هایشان چون همیشه پیش قدم هستیم؟

مگر نه آن است که با سربلندی فریاد بزنیم که به بچه شهید بودنمان افتخار می کنیم؟

کجای اینها با موسیقی و رقص آواز محقق می شود؟

دیدار با آسمانیان همراه با ساز و آواز و حرکات آکروباتیک و رومانتیک در کجای دنیا مرسوم است که در ام القرای جهان اسلام و در دارالعباده، آن هم در مراسم شهدا، مبتکرش شده اند و با افتخار آن را در بوق و کرنا می کنند؟ والله شرم دارد!

به اسم شهدا و فرزندان شهدا ...!

اینکه کارمندان بنیاد و در رأسشان مدیرکل محترم و دیگرمسئولین، همه سعی و تلاششان خانواده شهداست. دست به هر کاری می زنند. البته بر ما پوشیده نیست سعیشان در اصل بر آن است که پایه های میزشان را محکم کنند ولا غیر.

خدا را شکر مطابق آنچه تلویزیون یزد نشان داد در تمام سالن حتی یک عکس شهید نبود تا دل آزردگی پدران را شاهد باشیم. با دوستانم که کارمند بنیاد و فرزند شهید هستند صحبت کردم، مطلع شدم نزدیک پنجاه میلیون تومان برای بنیاد خرج برداشته و حال آنکه جمع فرزندان حاضر به پنجاه نفر که هیچ به پانزده نفر هم نمی رسیده است!

البته جشن، بیشتر برای مسئولین استان برگزار شده است تا فرزندان شهید!

متأسفم که مسئولین بنیاد یزد برای بقای پست و ریاستشان دست به هر کاری می زنند. از سوی دیگر عصر پنجشنبه مراسم گلباران گذاشتند که همان مسئولین که در مراسم جشن شرکت کردند و با پول بنیاد قاه قاه خندیدند و شادی کردند، در مراسم گلباران شرکت نکردند و این ثابت می کرد که شهدا و دیدار با شهدا برایشان مهم نبوده و نیست. البته فرزندان شهدا هم نیامدند. تنها سه نفر فرزند شهید کارمند بنیاد حضور داشتند وبقیه به عنوان اعتراض نیامدند. البته کسی در بنیاد یزد برایش مهم نیست که فرزندان بیایند یا نیایند و کسی از مسئولین هم نپرسیده و نخواهد پرسید!

ولی نیامدن ما اعتراضی است بر عملکرد زشت بنیاد یزد در بهره برداری منفعتی از جمع فرزندان شهدا، اعتراض به استفاده از فرزندان برای تائید کارهایشان می باشد! خیلی برایم مهم بود بنیاد در گلزار شهدا حتی یک بنر هم حاضر نشد بزند. ای کاش رییس بنیاد یزد توضیح دهند برای برنامه پدران آسمانی چقدر بنر چاپ کردند؟ و حال آنکه بنابر گزارش بچه های بنیاد یزد، در سفر رییس جمهور به یزد، بنیاد شهید یزد بیش از دویست بنر چاپ و نصب نموده است.

البته من حق می دهم به مدیرکل محترم، چون در سفر رییس جمهور، آقای شهیدی هم به یزد آمده بود!

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام برجانبازان وشهیدان وخانوادهایشان بابدعرض کنیم که همه جاهمین است!!!!! کوچک شما.بیاد8000شهیدان گیلان.روحشان شادوخاطرشان گرامیباد.
هیات.!!!!السلام علیک یاامام هفتم.......
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi