شناسه خبر : 44835
پنجشنبه 09 ارديبهشت 1395 , 09:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام فرزند شهید مدافع حرم برای فرزندان شهدا

شهیدخبر: سید محمد موسوی فرزند 10 ساله شهید فاطمیون سید علی اصغر موسوی به زبان کودکانه خود خطاب به فرزندان شهدا گفت: پدران شما خیلی مردند و شجاع!
 

فروردین 95 در سوریه یکی از اعضای لشکر فاطمیون در کنار ده ها شهید دیگر این لشکر و سایر نیروهای اعزامی به سوریه به فیض رفیع شهادت نایل شد.
دو پسر و یک دختر از این شهید بزگوار به یادگار مانده است که هر سه در ایران متولد شده اند.

http://uupload.ir/files/hjec_4-04.jpg
محمد فرزند این شهید بزگوار در مصاحبه با شهیدخبر با اشاره به اینکه چند سالی است کارت اقامت گرفته اند و او به همین دلیل دو سال از تحصیل جامانده است گفت: خیلی چیزها میگویند حتی به خود ما . از اقوامم افراد زیادی در سوریه هستند. می روند برای دفاع از حرم حضرت زینب...اما من خیلی دلم برای پدرم تنگ شده است. اگر روزی او را ببینیم به همه آرزوهایم رسیده ام.

سید محمد با اشاره به دفن پسر شهیدش در قطعه 50 بهشت زهرای تهران در خصوص لزوم ادامه راه شها توسط فرندان ایشان می گوید: این راه راه شهادت است. راه باز کردن مسیر زیارت حضرت زینب سلام الله و دفاع از حرم حضرت رقیه  و ایشان است.
ما باید راه پدرانمان را ادامه دهیم. برای پسران شهدا و فرزندانشان این پیام را دارم:  پدرتان خیلی شجاع و نترس بود" و باید راه پدر را ادامه دهیم.

http://uupload.ir/files/l65s_5-10.jpg

 

   
 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi