شناسه خبر : 45475
یکشنبه 26 ارديبهشت 1395 , 08:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سالی که نکوست از بهارش پیداست...

در حالی که تنها نیمی از بهار امسال را پشت سر گذاشته ایم، شهرستان پاکدشت 6 نفر از جوانان خود را در راه دفاع از حریم اهل بیت تقدیم انقلاب کرده است؛ جوانانی که با الگو گیری از مولایشان حضرت ابوالفضل العباس(ع)، منش و غیرتمندی ایشان را سرلوحه کار خود قرار داده و جهاد در راه خدا را به مطامع دنیوی نفروختند.

محمد فرخی - در حالی که تنها نیمی از بهار امسال را پشت سر گذاشته ایم، شهرستان پاکدشت6نفر از جوانان خود را در راه دفاع از حریم اهل بیت تقدیم انقلاب کرده است؛ جوانانی که با الگو گیری از مولایشان حضرت ابوالفضل العباس(ع)، منش و غیرتمندی ایشان را سرلوحه کار خود قرار داده و جهاد در راه خدا را به مطامع دنیوی نفروختند.
شهیدانی که هر کدام به نوبه خود منحصر به فرد بودند. ثبت عنوان اولین شهید مدافع حرم در ارتش، فرماندهی گروهان مدافعان حرم پاکستانی، شهیدی که سومین شهید از یک خانواده بود، شهید نوجوان 16ساله و شهدایی که در مدح اهل بیت مدیحه سرایی می کردند.
شهدایی که با حضورشان پاکدشت را آکنده از شمیم شهادت و ولایت کردند و حضور کم نظیر مردم در استقبال از این شهدا بار دیگر شعار "با ولایت تا شهادت" را یادآور شد.
شهرستان پاکدشت از دوران انقلاب اسلامی تاکنون قریب به 500شهید تقدیم اسلام کرده است و امروز در گذر از دهه چهارم انقلاب اسلامی نیز پیشتاز بوده و 19شهید، 3جاویدالاثر و چندین جانباز را در راه دفاع از حرم اهل بیت در بیرون از مرزهای جغرافیایی وطن و با محوریت صدور پیام انقلاب اسلامی تقدیم نموده و رتبه نخست را از این حیث در بین شهرستان های استان تهران از آن خود کرده است.
پرپر شدن 6گل پاکدشتی و شروعی معنوی در بهار امسال می تواند نویدی باشد برای سالی پر امید همراه با تقویت فرهنگ ولایت پذیری.
این شهدا با حضورشان در خط مقدم جبهه ها، و نیز مردم با حضورشان در مراسم های تشییع و بزرگداشت شهدا و با پیروی از کلام رهبر معظم انقلاب مبنی بر "زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست"، ولایت پذیری خود را ثابت کردند و این بار نوبت خادمان ملت در مسؤولیت های اجرایی است که با بهره مندی از بیانات رهبر معظم انقلاب و با اقدام و عمل به گسترش و تعمیم فرهنگ شهادت طلبی و ولایت پذیری، کمک کرده و دین خود را به شهدا ادا کنند.
إن شاء الله


 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام خدا بر شهیدان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi