شناسه خبر : 48613
جمعه 29 مرداد 1395 , 12:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بی پشتیبانمان کرده اید!

یوسف 70%- دوتا جوان با هم دعوا می افتند که یکی شون چند تا برادر داره اون یکی بی برادره .جوانی که برادر داره برادرانش یه کمکش میان واون جوان بی برادررا حسابی کتکش می زنند.بعد نشسته های های گریه کردن ومرتب با مشت میزده به شکم خودش عـده ای ازش پرسیدن چرا اینقدربه شکم خودت مشت میزنی؟ جواب میده اگرمن هم پشت یعنی همون (برادریا برادرانی) میداشتم که پشتم می بودند اینگونه کتک نمی خوردم. امان، امان، امان از بی کسی وبی پشتی.

 حالا قصه ی ما خانواده شهدا و ایثارگران هم شده بی برادری بی پشتی وقتی ما کسی را بعنوان پشتیبان نداریم و بی یارویاوردرمیان عده ای گرگ صفت وتازه به دوران رسیده به حال خود رها شدیم وکسی رو نداریم که درمقابل ظلم و تعدی هایی که برما روا می شود ازما دفاع وحمایت کند خوب این معلوم است اینگونه می شود که مادردوشهیدی را با 75 سال سن 15 بارراهی زندان کنند.

شماها بگید دردهه ی 60 چه کسی جرات داشت که به خانواده شهداء و ایثارگران کوچکترین بی حرمتی بکند. واقعا سراغ دارید چنین اتفاقی دراین دهه ی 60 افتاده باشد. گمان نکنم چنین بی حرمتی نه ازمردم عادی و نه ازمسئولین بخاطر داشته باشیم. اگر مورد معدودی اتفاق افتاده اطمیان دارم با فرد اهانت کننده قاطعانه برخورد شده اما حالا چی؟ بجای برخورد نمودن با اهانت کنندگان درست عکس آن زمان دهه 60 عمل می کنند.

همه میدانیم چرا اینگونه شده جوابشم سخت نیست . دریک مطلب کوتاه (عدم بی نیازی به قشرایثارگروخانواده شهداء) حال این مسئول روابط عمومی که تکذیبیه فرستاده با مشاهده ی این اسناد که حاوی دست خط قاضی متخلف و دادنامه هایی که مدت زندان وشلاق روتعیین نمودن جوابش احتمالا این خواهد بود که یا همه ی این اسناد را انکار نموده ویا اعلام خواهند نمود که فتوشاپ است.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
یوسف عزیز هفتاددرصد .
دعوا در شورای شهر تهران،
وقتی نماینده مردم در یک گفتگوی ساده  قندان را به سر طرف مقابل پرت می کند، چه انتظاری از جوان 16 ساله است که در جامعه  دست به خشونت نزند...
براستی جانبازان در کجای دایره تسلسل بلاهت مسؤلان قرار دارند .
بله درست است دورغ تبعیض شده بالای جان جانبازان وخانواده های شهدا وایثارگران
فیش های نجومی حق جانبازان وایثارگران را خوردند
یوسف جان سه دهه گذشت- یادم هست که بزرگی گفت همین الان که شما برای کسانی می جنگید و آرامش و امنیت ایجاد می منید تا آنها درس بخوانند و لیسانس و فوق لیسانس و دکتری بگیرند و بعدا بر سر شما حکومت کنند و چنین و چنان. بله آن بزرگ خود نیز چنین و چنان می کند. من را بعد از 30 سال خدمت و با 45 درصد جانبازی و آزادگی و 43 ماه خدمت در جبهه با اینکه مدتها معاون شهرسازی و معماری مسکن و شهرسازی استان سمنان بودم تنزل پست کردند و فوری بازنشستم کردند. گرچه بر سر مدیر کل بلای بدتر از این آمد ولی حقم را خوردند و می خورند و واگذارشان را به حق می کنم. از ماست که بر ماست.
سلام برهمه عزیزان : متاسفانه تا زمانی که سکوت اختیار کنیم و دم برنیاریم همین است .
هرسال دریغ از پارسال ؟
سلام دوستان ایثارگر
یوسف جان عزیز نبینم غمگین باشی ما ایثارگران باید پشت هم باشیم وآنوقت بی برادر ها هم پشت محکم دارند آقایان ایثارگر هم ایجا به قول دهید که هوای ایثارگران را داشته باشید . من که با تمام توان از ایثارگران حمایت میکنم .
ایثارگر معنی ندارد ترس به خود را ه بدهد آن هم در مقابل ظلم وستم . اگه مردانه وبا تمام قدرت در مقابل ظالم بایستی متوجه جا زدنش خواهی بود من بارها شاهد بودم آدم های ظالم براحتی میترسند فقط کمی شجاعت میخواهد ودیگر هیچ ....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi