شناسه خبر : 48939
دوشنبه 08 شهريور 1395 , 10:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سالگرد جان‌باختگان حادثه منا در مازندران

عباسعلی رضایی اظهار داشت: در ایام ذی‌الحجه که شاهد شهادت جمعی از حاجیان در منا بودیم عطر بوی شهدای گرانقدر فاجعه منا باید در استان ما پراکنده و عطر آگین شود و مراسم سالگرد شهدای منا باید در شأن و منزلت آنان و به شایستگی برگزار شود.
 
وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای منا گفت: یادواره نخستن سالگرد شهدای منا 18 شهریور در مصلای رامسر و 20 شهریور ماه در حسینیه عاشقان قائم‌شهر برگزار می‌شود.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به برنامه های فرهنگی گرامی‌داشت شهدای منا در استان، افزود: برگزاری مسابقات ورزشی تیراندازی برای جانبازان نخاعی ، قطع عضو و شیمیایی در سوادکوه، شب شعر در آمل، تنیس روی میز جانبازان نخاعی در مرکز امام علی(ع) و دعای عرفه را از برنامه‌های اجرایی این ایام برشمرد.
 
وی با بیان اینکه دیدار خانواده های معظم شهدای منا با مقام معظم رهبری و شرکت در کنگره ملی شهدای منا از دیگر برنامه‌های سالگرد شهدای منا در استان است، تصریح کرد: همراه با برگزاری این یادواره ها،نمایشگاه تصاویر شهدای عزیز فاجعه منا بر پا خواهد شد.
 
رضایی با اشاره به اینکه لوگوی این یادمان به صورت کشوری و یکسان است، خاطرنشان کرد: پس از ارسال تصویر یادمان مورد نظر عملیات اجرایی این پروژه در محل های تعبیه شده از سوی شهرداری ها آغاز می‌شود.
 
در مراسم حج سال گذشته به دلیل سو مدیریت حکام عربستان سعودی درمنطقه منا ،جمعی از حجاج ایرانی و دیگر کشورهای مسلمان کشته شدند که تعداد 48 نفر از این حجاج ، مازندرانی بودند.
منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi