شناسه خبر : 49968
یکشنبه 25 مهر 1395 , 10:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ضریب شغلی و از کارافتادگی جانبازان باید لحاظ شود

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: باید ضریبی در رابطه با شغل جانبازان در حوزه از کار افتادگی شان در لایحه خدمات رسانی به ایثارگران درنظر گرفته شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: باید ضریبی در رابطه با شغل جانبازان در حوزه از کار افتادگی شان در لایحه خدمات رسانی به ایثارگران درنظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، رضا شیران خراسانی نماینده جانباز 50 درصد جنگ تجمیلی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی با رفع نواقص لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران باید آن را دائمی کند اظهار داشت:مدت زمان چندانی به پایان عمر لایحه خدمات رسانی به ایثارگران باقی نمانده است و تمام سعی و تلاش ما این است که این لایحه را به صورت دائمی تصویب کنیم.

رئیس فراکسیون توسعه شرق کشور گفت:بحث من این است که این درصدهایی که برای جانبازان تعیین می شود برای همه یکسان است در صورتیکه ممکن است در مشاغل مختلفی مشغول باشند.

حقوقدان عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یک جانباز با 10 یا 15درصد در شغل کشاورزی، مثل یک جانباز با 50 درصد در شغل اداری است.

عضو فراکسیون ولایت مجلس دهم تاکید کرد:برخی از جانبازان با کشاورزی و کارهای سخت مثل

بنایی زندگی و امورات خود را می گذراند و خانواده ای را اداره می کنند در حالی که 15 درصد جانبازی دارند.

عضو فراکسیون ایثارگران خاطرنشان کرد:متاسفانه ما هم امکاناتی به آنها نمی دهیم و با توجه به شرایط اقتصادی نمی توانند زندگی خود را اداره کنند و این موضوع بسیار مهمی است که باید در لایحه جامع ایثارگران به آن دقت کافی شود.

نماینده ایثارگر مردم استان خراسان رضوی یادآور شد:بنا بر این باید ضریبی در رابطه با شغل جانبازان در حوزه از کارافتادگی با درصد شان درنظر گرفته شود.

شیران خراسانی اضافه کرد: یک کسی که کارش در جبهه عملیاتی بوده و پایش نیزقطع شده است با کسی که کار او ستادی بوده و پای او نیزقطع شده است در حقیقت این دو از کارافتادگی نباید یکی باشد و حتما متفاوت است.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم در پاسخ به این سوال که آیا بطور مشخص طرح خاصی را مدنظر دارید؟اظهار داشت:مهم ترین مشکل حال حاضر ایثارگران و جانبازان مسائل درمانی است و باید در کنار درمان به مشکلات معیشتی آنها نیز توجه پرداخته شود.

وی ادامه داد:عرض من این است که نمایندگان ملت بایستی در لایحه جامع ایثارگران این موضوع را لحاظ و تصویب کنند و ضریبی بابت شغل جانبازان با صدمه جسمی شان اتخاذ شود.

نماینده مردم استان خراسان رضوی تصریج کرد:ایرادات جدی به لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران وارد است،الان در بین جانبازانی که زیر 25درصد هستند و امکانات مالی هم به آنها داده نمی شود بخش عمده ای واقعا زندگی شان مختل شده است.

نماینده جانباز قطع عضو در پاسخ به این سوال که آیا مشکل جامعه هدف کمبود قانون  است یا اینکه در اجرا مشکلاتی وجود دارد متذکر شد: بنظر من در اجرا و نظارت صد در صد مشکل داریم و مثلا جانبازان 10 تا 15درصد که به کشاورزی مشغول هستند و به دلیل سختی کار دیگر توانایی انجام کارهای سخت بدنی را ندارند در لایحه جدید باید به آنها توجه جدی شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در پایان خاطرنشان کرد:متاسفانه  در قانون هم ابهامهاتی وجود دارد که اجازه می دهد مجری از آن ها استفاده کند، درحالی که این ابهام ها بایستی برطرف شود.

اینستاگرام
باید به استحضار شما نماینده محترم برسانم درحال حاضر جانبازان زیر۲۵ درصددانشجو متاسفانه ازشهریه دانشگاه معاف نیستند اما درکمال ناباوری فرزند جانباز۲۵ درصد ازشهریه دانشگاه معاف است .خواهشمندیم شما نماینده دلسوز وایثارگر این قانون ظالمانه وتبعیض فاحش را اصلاح کنید .
سلام بر شما منتخب خودمان جناب دکتر شیران، مسائل دانشجوئی و تحصیلی و سهمیه و مسائل بعد فارغ التحصیلی مانند تبدیل وضع به هیات علمی که در بند 70 و 71 قانون جامع آمده با توجه به افزودن ظرفیت تبعیض به دنبال تغییر آیین نامه وزارت بهداشت، و گنجاندن ضمانت اجرای قانون مهمتریت نیازهای آموزشی ایثارگران است
برنامه ششم فرصت تکرار نشدنی برای ایثارگران است لذا آقای شیران دریابید. استخدامی دولت هم سر ایثارگران کلاه نرود. برنامه های استخدامی، تحصیلی و تبدیل وضع و فرصت های تحصیلی و جذب دانشگاه هیات علمی خیلی مهم است که نباید فراموش کنید.
...

این که کلاً لحاظ است .

به شما حقوق ایثارگری که نمی دهند .

حقوق از کارافتادگی می دهند .

یعنی معلول .

ایثار گر یعنی رزمنده دفاع مقدس و

مجروح جنگی ؛ مثلاً جانباز 5 % جنگ .

که البته با هر گونه حقوق و معیشت اینان مخالف می کن...د .

سلامت باشید .

...
سلام ، با تشکر از نماینده محترم مشهد در شورای اسلامی که توجه به جزییات مجروحیت جانبازان و نوع فعالیت معیشتی و درمانی را خواستار هستند.
در نظام جمهوری اسلامی مجلس شورای اسلامی پیشنهادات نمایندگان یا لوایح دولت را بررسی و به شورای نگهبان ارسال میکند. موازی این وظایف قانونی نیز دولت لوایح و پیشنهادات را بدون ارجاع به مجلس و طی مراحل قانونی و اعلام نظر شورای نگهبان بطور مستقیم در مجمع تشخیص تصویب میکند.
موازی کاری و تا حدودی زرنگی دولت در مواردی که مغایر یا دارای اشکالاتی در شرع اسلام و قانون اساسی باشد از طریق مجمع تشخیص اقدام میکند که مشکلات بسیاری در اجرای اینگونه مصوبات ایجاد شده که در مواردی مغایر با عرف و قانون اساسی و شرع اسلام است. بطور کلی مشکلات مردم از این نقطه شروع میشوند که مصوبات اینچنین با روح اسلام مطابقت ندارند.
این بدعت عجیب از دوران ریاست مجلس و ریاست جمهوری دهه 60 وجود داشته و موجب اعتراضات مردمی بوده است. در آن دوران بیاد داریم امام راحل (ره) با تبدیل احکام ثانویه بصورت قانون رسمی مخالف بود لیکن در حال حاضر تلاشهای گسترده مسئولان آن دوران برای زنده کردن و قوت بخشیدن به بدعتها و انتساب شبه دار اینگونه مصوبات به امام راحل (ره) در حالیکه مقام معظم رهبری حی و حاضر حضور دارند میبایست توسط علما و دانشمندان اسلام شناس متوقف و کلیه مصوبات بدعت آمیز نیز که بنابر احکام ثانویه و اضطرار مشروعیت دارند و بصورت قانون عمومی در حال اجرا میباشند لغو شوند.
چنانچه موارد منسوب به اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی از چرخه مقررات و ضوابط نظام اسلامی خارج شوند بدیهی است که اسلام دین مترقی و قرنها جلوتر از هرگونه علم و تکنولوژی ضامن سعادت انسانهای موحد و آزاده است.
جناب وکیل محترم مجلس متشکر از لطف شما ... شما مرحمت بفرمایید ایراد نطق کنید ودر رابطه با اجرای کامل مفاد قانون جامع و منابع مالی آن مثمر ثمر باشید بهتر است انشااله تا اینکه اصل قانونی که هنوز دیناری از آن کف دست جانبازی جای نگرفته را زیر سوال ببرید . فی الواقع بیانات شریف و قراء جنابعالی بدون پشتوانه مالی نطقی بیشتر نیست . عزت زیاد .
سلام .نمایندگان محترم مجلس باید به جانبازان 10و15و20 درصدهای اعصاب روان وخانوادهای انان باتوجه به وضعیت روح وروان انان توجه ویژه داشته باشند ودر خدمات رسانی به انان باتوجه ب سن وسالشان تسزیع بعمل اورند

...

چرا با جانبازان عزیز 5 % دفاع مقدس مخالفی ؟!

چرااااااااااااااا .

...

خداوند پدر ومادرتان را بیامرزد .واقعا تبعیض ونابرابری وناعدالتی زیادی درلایحه کنونی خدمات ایثارگران وجود دارد ازجمله اینکه هیچگونه حقوق وامتیازاتی زا برای جانبازان زیر بیست وپنج در نطر نگرفته واصلا واژه ای تحت عنوان (زیر بیست وپنح)در آن به چشم نمیخوردکه این اوج ظلم ونابرابری است.امیداست نمایندگان محترم ایثاگرمجلس با درایت وتدبیر خود به این قشر عظیم ومظلوم نیز توجهی بنمایند.وبه خصوص به فرزندان آنان تسهیلات وامتیاز ات آموزشی وتحصیلی بدهند.
برادر من نماینده مجلس حتی بدرستی در محل کار خود که مجلس شورای اسلامی باشد هم حضور نداره و هربار یک سوم نمایندگان برای تصویب قوانین مهم مملکتی حضور ندارند چه برسه که به فکر ما مجروحان و معلولان جنگی باشن! اگه میخواستن برسن که توی این مدت بالای ۳۰ سال رسیده بودن اگه نمایندگان مجلس از تخصص بالایی برخوردار بودند که وضع کشور این نبود اونی هم که دلسوزه بعد یه مدت با کلی تهمت و افترا و مدرک سازی عدم صلاحیت حضورش در مجلس و نماینده شهر بودن رو عنوان میکنن و بیرونش میکنن و به همه نشون میدن که مراقب رفتارتون باشید و اکثر نمایندگان هم بتاطر حفظ منافع خودشون سکوت میکنن و این روند کاری در مجلس ما هست و امیدی به اینها نیست
باسلام به مدیرخوب فاش نیوزوهمه کارکنان این سایت مقدس همگی خسته نباشید/جاداردمن ازهمین جاازمسولین تقاضاکنم که به دادمارزمندگان رسیدگی شود.چرا95هم درحال سپری شدن است هنوزکه هنوزه ازدفترچه های بمه درمانی رزمندگان خبری نیست؟وبعداینکه قرارشدحقوق رزمندگان راازاول95معادل حدعقل75%دستمزدسال94دولت پرداخت کنندچی شدمگرمارزمندگان 8سال جنگ چقدردیگرعمرداریم که همه اش چشم انتظاری بکشیم یااینکه ماچه کناهی کرده ایم مسولین26سال است که حق وحقوق مارزمندگان راپامال یانادیده میگیرند؟آهای بعضی ازمسولین بی مسولیت وجنگ ندیده اگرشماازحال روزاین شیرمردان باخبربودیداینهمه به مارزمندگان ظلم نمیکردید.بابامارزمندگان دچارناراحتیهای داخلی ازقبیل اعصاب وروان و...هستیم که درظاهرچیزی دیده نمیشودحتماًبایدهمه مجروح میشدندتابه حق حقوق خودمیرسیدنند.؟؟؟لطفابدادمارزمندگان وجانبازان زیر25درصدهارسیدگی شودیکی یکی این عزیزان دارنددارفانی راترک میکنند
من متاسفم از اينكه ميبينم از نمايندگان مجلس تشكر ميكنيد مگر چه كاري براي رزمندگان و جانبازان كرده اند كه تشكر ميكنيد
بيست و هفت سال از جنگ گذشته اگر ميخواستند همه كاري ميكردند پس نميخواهند

...

نميخواهند .

...
درودبه دوست عزیزاقای ایرج که لپ کلام راگفت واقاهمینطوراست چکارکردن درطول این28سال که ازشان تشکرکنیم آنهابایدازمارزمندگان تشکرکنندکه بااستفاده ازاسم ورسم رزمندگان صاحب صندلی درمجلس شده اندنه این نماینده جانبازعزیزبلکه اکثرنمایندگان...رزمنده داوطلب27ماه جنگ
با سلام در جهت کسب اطلاعات دقیق تر از قوانین ایثارگران پیشنهاد می شود نمایندگان فعلی مجلس حداقل از تجربیات و طرح های قبلی اقایان رحماندوست و حسینی و جعفر زاده ایمن ابادی و مشاوره اقای مجتهد در این حوزه استفاده نمایند والا با این پیشنهاداتی که زیر ساخت قانونی ندارند ، قوانین ایثارگران در مسیر های نادرست می افتد .
نمایندگان مجلس سابق پیشنهادات هوشمندانه ای قبلا ارائه داده بودند فقط باید حالا پیگیری شود برای تصویب در شورای نگهبان .

طرحهایی همچون : همه جانبازان زیر 25% معادل جانباز 25% مشمول تسهیلات قرار داده شوند . ( پیشنهاد اقای رحماندوست )
به همه رزمندگان و جانبازان زیر 25% فاقد شغل حداقل معیشت پرداخت شود ( پیشنهاد اقای حسینی )
همه جانبازان اعصاب و روان و شیمیایی معادل جانباز 25% شناخته شوند .
به همه رزمندگان معادل ایام حضور در جبهه درصد جانبازی داده شود ( پیشنهاد همه رزمندگان )
...

شما مشورت بگیر مبارک باشد .

...
توکل بر خدا انشاالله همه کارها درست میشه چه نمایندگان محترم مجلس و چه دوستان ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران همگی برادران و عزیزان ما هستند و خوشان بر وضعیت معیشتی و رفاهی ما شاهد و ناظرند انشاالله بزودی خبرهای خوشی برای ما جانبازان خواهند داشت دست همه خدمتگزاران اعم از مجلس و دولت و بنیاد شهید و امور ایثارگران درد نکند خدا قوت برادران عزیز .من یا حق
با سلام و درود به روح کلیه شهدا و سلام به ایثارگران عزیز ما ایثارگران و جانبازان زیر بیست و پنج درصد را در بین ایثارگران داخل و حساب کنید چقدر شعار دروغ و وعده های پوچ و تو خالی هدف همه ما مقدس بود و هست کسانی در خصوص جانبازان تصمیم می گیرند که از قاموس ایثارگری بهره ای نبرده اند خداوند ما را هدایت کند انشاالله
هرچند سالیان زیادی است که در حق جانبازان زیر بیست وپنج درصد اجحاف گردیده و از بسیاری تسهیلات وامتیازات محروم بوده اند وبیشتر این عزیزان واپسین روزهای عمرخود را می گذرانندودیگر هیچ توقع وانتظاری برای خودشان ندارندوعده زیادی هم ازاین مردان بزرگ دارفانی را وداع گفته اندحداقل برای فرزندان این ولی نعمتان نظام که دین بزرگی بر گردن همه دارند امتیازات وتسهیلات آموزشی وتحصیلی در نظر بگیرید.به خدا دل ما از خیلی ازمسولان عزیزکه در حقمان حفا کرده اند خون است وفقط ازخداوند میخواهیم که در روز جزا از قصورشان نگذرد.خداوند سایه مقام عظمای ولایت را بر سرمان مستدام بدارد.انشا الله
اشتباهات قانونی باید از سوی ایثارگران برای نمایندگان شفاف سازی شود .
قوانین باید بازدارنده از خطا باشد و نه اینکه ایثارگران را تشویق به خطا و انجام امور نا متعارف نماید . اگر این حفره های قانونی شناسایی شود . همه ایثارگران می توانند بدون تبعیض مشمول حمایت قرار گیرند . برای مثال :
قانون حالت اشتغال پر است از ابهام و خطا اور انهم بدون دستو رالعمل و اجراهای سلیقه ای در سازمانها . لطفا توجه بیشتری شود ، چگونه است که یک نفر از سوی بنیاد از کارافتاده کلی شناخته می شود و انگاه در سمت های بسیار بالای مدیریتی مشغول بکار دیده می شود ؟!
یک حقوق حالت اشتغال انهم با اشل حقوقی هیات علمی و یک حقوق هم از بابت شغل ؟! همه نجومی بگیران از یک حفره های قانونی نفوذ کرده اند مجلس باید با هوشیاری همت مضاعف کند .
بنیاد هم باید نظارت بیشتری داشته باشد چرا برای یک فرد نا شناس که واقعا توانایی انجام کار ندارد چنین رای هایی صادر نمی شود ؟ ( چون خودش باید حداقل حقوق را بدهد )
ولی برای کارمندان سازمان ها براحتی رای صادر می کند ؟!
قوانین باید متناسب با شرایط ایثارگران نوشته شود
جانباز چه 5% چه 70% جانباز است .
رزمنده رزمنده است .
خانواده شهید همان خانواده شهید است و شهید تعریف مشخص دارد .



کف درصد جانبازان شیمیایی به ۲۵ درصد چی شد؟ چهارساله در کمیسیون اجتماعی تصویب شده اما هنوز به صحن علنی نرفته . در مجموع به این نمایندگان هم امیدی نیست !!! یا حسین شهید .
خسته نباشید در اجرای قانون خدمات رسانیماده 51 به ایثارگران چه فرقی بین شاغل /بازنشسته وبیکار می باشد
سلام ، ایرج عزیز تشکر از نماینده بدلیل توجه به جزییات مجروحیت جانبازان و نوع فعالیت معیشتی و درمانی است که مطالبه جدی تمام جانبازان است لذا چنانچه مسئولان به نکات کلیدی یاد شده توجه نمایند اکثریت مشکلات جانبازان در این موارد خلاصه میشوند.
متاسفانه دور زدن اسلام و مسلمین توسط برخی مسئولان مدعی ولایتمداری به بهانه ایجاد رابطه پولی و اقتصادی با شیاطین و جنایتکاران و قتل عام مسلمین نتیجه اهمال تعدادی از نمایندگان مجلس و قوه قضاییه است که تردید زیادی نسبت به ماهیت دو ملیتی و مدارک تقلبی با عنایت به عملکرد و طرز تفکر انحرافی ایشان است و بطور کلی با روح اسلام و تشیع در تناقض آشکار است. آنها خصایص منفی و دروغهای خود را همچون شیاطین استکبار به مسئولان مخلص و حزب اللهی و دلسوز دین و میهن نسبت میدهند و با یک تیر دو نشان را زدند.
از نمایندگان فرهیخته و عاشقان عاشورا تقاضا داریم علاوه بر بیان مشکلات ایثارگران با نقد عملکرد منفی اینگونه مسئولان نفوذی و نوکر استکبار نسبت به ارتقای درک مردم از وضعیت آشفته و نابسامان تفرقه های ایجاد شده بین مردم و مسئولان متعهد با انواع بهانه های کمبود بودجه و الزام رابطه با خارج خاتمه دهند زیرا ادامه مسیر انحرافی و تفاسیر خلاف واقع و گوناگون از وقایع و مشکلات امامان معصوم (ع) در صدر اسلام بر خلاف اسلام و عزتمندی شیعیان است که عزت دینی و محل سجده خود را با خون شهیدان کربلا متبرک و مزین کردند.
برادر عزيزم اقا محسن من ميگم هيچ نماينده اي نميخواهد اين موضوع رسيدگي به رزمندگان و جانبازان خاتمه يابد و مشكلات حل شود والا براي انها كاري ندارد اين همه دستگاههاي نظارتي
رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس
سلام عزاداری قبول.نمیدانم کسی این نظرات را میخواند یانه.حداقلس اینه که جانبازان میخوانند.جنابان نمایندگان ایکاش دوباره با این بهانه ها بین ایثارگران فرق نمی گذاستید.این حرفها زمانی درسته که تعیین درصد درست باشه.یعنی حداقل درصد برای همه رزمندگان تعیین بشه وصدمات جنگ هم با درصد معین شده و. در مشاغل با ضریب مشخص شود.والا دوباره فرقهای بی دلیل ایجاد میشود.یادتان هست وقتی رزمندگان با مدت حضور تقسیم شدند چقدر به روحیه جوانان لطمه واردشد.چون امثال ماها بخاطر سن ففط میتوانستیم مثلا یک یا دو سال در جنگ باشیم که تقریبا نصفش را بودیم یا مقداذی کمتر وبیشتر.شما را خدا ببینید دنیا چکار میکنند شما هم با تجربه انها اقدام کنید پس ابتدا بخاطر نفس حضور در جنگ کف درصد مشخص شود بعد جراحات بررسی شود نهایتا این بحث مطرح شود.ببخشید
باسلام خدمت نماینده جانباز وارزشی مشهد همچنان که اطلاع دارید بیمه تکمیلی جانبازان که کلمه طلائی را یدک میکشد بسیار مبهم واشکال دار است حال نمیدانم فقط برای زیر 25 درصد است یا شامل همه جانبازان میشود بیمه طلائی اولا طلائی که نیست مسی هم نیست اگر جانباز بیماری دارو در حد سرماخوردگی داشته باشد واقعا طلائی میشود چون داروهای استامینوفن و.....پیش پا افتاده است اما همینکه مریضی حاد شود وداروها تخصصی شوند دیگر بیمه ایران قبول نمیکند وباید ازاد حساب شود از جمله این داروها اعصاب وروان ویا داروی مفاصل وویتامین ها وسرطانی که جانباز در ان شرایط میفهمد که چه کلاه بزرگی سرش گذاشتند اینکه 100درصد هزینه های ایثارگران پرداخت میشود به جرائت تمام تبلیقاتی وعوام فریبی است این موضوع را خودم که سخت از بیماری اعصاب وروان ومفاصل رنج میبرم ثابت شده است واگر پافشاری کنید داروخانه شما را برای تایید به بیمه ایران میفرستد ودر انجاست که مورد سئوال قرار میگیرید اگر 70 درصد جانبازی دارید تایید ودر غیر اینصورت ازاد واگر چنانچه باز هم اسرارکنید متصدی بیمه انکار از ارث پدریش مبلغی را با پی نوشت نسخه قبول میکند انجاست که متوجه خواهید شد بیمه طلائی هم دلبخواهی است دوست داشته باشند همه نسخه ویا قسمتی از نسخه تائید میشود وخلاصه اینکه تا بیمه بتواند شانه خالی میکند حال مسئولین دلسوز بنیاد که قرارداد را امضا نموده اند مگر تاکنون پیگیر اجرای مصوبات وقراردادهای خود نشده اند چرا بیمه ایران به همین سادگی حق جانبازان را ضایع میکند مسئولین محترم شما برای هرنفر مبلغ نزذیک به یک میلیون ریال ماهانه پرداخت میکنید چرا بیمه ایران به تعهد خود پای بند نیست وسعی میکند هزینه را از جیب مریض پرداخت کند نتیجه ای که میگیریم این است که نه بنیاد محترم پیگیر امور است ونه حامی جانباز ونه اینکه اگر شکایتی شود دفاع میکند در عوض بیمه ایران هرروز داروهای جدیدی را از شمول بیمه طلائی خارج میکند دلبخواهی عمل میکند واصل را در نپرداختن میگذارد برادر نماینده جانباز ایا شما این نوع حمایت بیمه ایران وپشتیبانی دارو ودرمان را 100درصد هزینه ها میدانید نماینده محترم مشهد شما عزیزان بیمه تکمیلی وطائی را چگونه معنی وتشریح میکنید خداوکیلی در همه امور حمایتی جانبازان این داستانها صدق میکند اما همرزمان جانباز بخاطر شرایط جسمانی وهمچنین اخلاقی ونداشتن وقت لازم برای مراجعه با اداره های بیمه ایران مجبور به تحمیل شرلیط بیمه ایران میشوند که گناهی نابخشودنی برای مسئولین مملکتی ما است بجای گسترش حمایتهای خود با تقلیل وکم کردن تنگناهای بعصی از دستگاه ها ازجمله بیمه ایران کنار می ایند ومصوبات دولت ومجلس در عمل فاقد ارزش وخنثی خواهد شد امیدواریم برای رضائی خداوند متعال وبرای جلوگیری از اتلاف بیت المال وسواستفاده های دستگاه های مجری قانون برنامه های داشته باشید ممنون که شماهم قصد کمک به ایثارگران را دارید اجرکم عندالله
هر گلی بزنید به سر انقلاب زدید چرا که من جانباز بیست درصد تاریخ مصرف ندارم
جناب نماینده عزیز شما قانون خدمات ایثارگران یکبار دقیق مطالعه نمایید وبعد خود به خدا قضاوت نمایید چقدر از این قانون اجرایی گردیده وبرای اخرت مسولین دعا کنید در همه سخنانتان اول با نام ایثارگران بازی می کنید و نان می خوردید......
با سلام و عرض ادب خدمت همه ایثارگران عزیز به عنوان جانباز بیست درصد تقاضا دارم نمایندگان محترم مجلس در برنامه ششم به فکر حقوق ما باشند چقدر تبعیض چقدر نا برابری و چقدر ظلم در تعین درصد در کمیسیون دستوری بنیاد که به هیچ عنوان درصد ها را بالا نمی برند چون برای بنیاد هزینه دارد و خودشان مجبورند کمتر چپاول کنند با تشکر
باسلام ، دوستان ونمایندگان دقت فرمایید کل قانون جامع با حذف کلمه جانبازان 25 درصد و آوردن ردیف بودجه به ان کاملا تمام مشکلاتش بر طرف میگردد چرا اینقدر موضوع را پیچیده میکنید ودست نماینگان رامی بندید ( فقط پیشنهاد حذف کلمه جانبازان 25 درصد از قانون خدمت رسانی را بدهید ) تا مسایل به کل حل شود انشاالله
همچنین اجرای قانون خدمت رسانی به رزمندگان نیز مشکل رزمندگان رانیز حل میگرداند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi