شناسه خبر : 50833
شنبه 20 آذر 1395 , 14:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسئولین صادقانه با ملت رفتار نمی کنند

آنچه آزار دهنده است شعاری ست که مسئولین می دهند وصادقانه با ملت رفتار نمی کنند چرا که عده ای انقدر پولدار شده اند که از سیری و پرخوری در حال ترکیدن هستند وعده ای دیگر از نداشتن قوت روزانه وتهیه دارو ودرمانشان می میرند!

معلم جانباز - تا کی اینها (منظورم اشرافی ها و نجومی بگیران و غرب گرایان) به اسم دین و اسلام و انقلاب باید سرمایه 99درصد مردم را زالو وار بخورند و آن 99درصد مردم در فقر و گرسنگی روزگار سپری کنند؟ چگونه معاون دولت یازدهم جناب نوبخت، دزدان را سرمایه های نظام می بیند اما ایثارگران را که حافظ کشورند و با خون خود جلوی دشمن ایستاده اند را نمی بیند؟ ایثارگرانی که غریب و تنگ دستند.

  عده کمی یک درصد کل امکانات و ثروت مملکت را می برند و آقازاده هایشان در اروپا حال می کنند و در مقابل اسلام و انقلاب و والدین نظرکرده شان مصونیت تام دارند اما فرزندان ایثارگران و شهدا و جانبازان از نداشتن شغل و با داشتن مدارک تحصیلی بالا افسرده و شرمنده اند!

  فرق ایران اسلامی با امریکا در این بود که آنها نظامی لاییک وسرمایه داری ودریک کلمه استعماری هستند که یک درصد در برابر 99 درصد محسوب می شوند اما ایران عزیز به برکت نظام اسلامی از اول بر مبنای مستضعفان و حمایت از محرومان بنا نهاده شد و امام راحل بارها فرمودند من کوخ نشینان را با هزاران کاخ نشین عوض نمی کنم. قرار نبود بعد از این همه مجاهدت و تقدیم قریب به 220 هزار شهید و بیش از 500هزار جانباز و مبارزه های طولانی مجاهدان انقلابی از انقلاب مشروطه تا سال 42 و تا پیروزی انقلاب به نقطه اول برسیم! وباز هم عده ای سرمایه دار اشرافی و آقا بالاسر ملت باشند. و محرومین محروم تر شوند!

  حال کجا اشتباه شد و چگونه در دولت سازندگی مسیرهای انحرافی ایجاد شد و چه کسانی بانی آن شدند مردم هم می دانند! اما آنچه آزاردهنده است، شعاری ست که مسئولین می دهند و صادقانه با ملت رفتار نمی کنند. عده ای آنقدر پولدار شده اند که از سیری و پرخوری می میرند و عده ای از نداشتن قوت روزانه وتهیه دارو و درمانشان می میرند!

ببینید فاصله ها خیلی زیاد شده.

 دوست عزیزم! مملکت ما همه چیز دارد. در بیشتر منابع و معادن در دنیا اول و یا جزء 10 کشور اولیم، اما چون مدیریت ضعیف و اعتماد به نفس نداریم نمی توانیم این ثروت خدادادی را بالفعل کنیم. چشم مسئولین ما به طرف دنیای خارج است و از توانائی های جوانان خود بی بهره ایم. چرا اقتصاد مقاومتی اجرا نمی شود؟ چرا پتانسیل های بالقوه کشورمان بالفعل نمی شود؟ چرا کشورهای حوزه خلیج فارس که از یک استان ما کوچک ترند از میدان های نفتی دو برابرما نفت صادر می کنند؟ و هزاران چرای دیگر! مسئولین ما نمی خواهند پاسخ بدهند و حتی پیگیری هم نمی شوند.

  از رئیس جمهور محترم گرفته تا معاونان و وزرا در حال ماست مالی کردن و توجیه کردن این ظلم بزرگ هستند! می ترسند که در انتخابات آینده از این بابت ضربه ببینند. یک نماینده سخنرانی اش اجرا نشده همه دولت به تکاپو افتاده اند و زمین و زمان را به هم دوخته اند! اما عده ای ایثارگر غیور این کشور که در جنگ آسیب دیده اند و با کلمات معسر شناخته می شوند در رنج و فلاکت بسر می برند و هرچه دست و پا می زنند کسی پاسخگو نیست و جناب نوبخت عزیز هم می فرمایند بازنشستگان ما را ببخشند منابع محدود است! که البته راست هم می گویند منابع کشور را یک درصد نجومی بگیر می یرند.

 امیدواریم ان شاالله خداوند سبحان رحمی به دل دولت مردان ما بیفکند تا ضمن توجه به داشته هایمان و جوانانمان از کدخدایان و دامن ناپاک کشورهای استعمارگر دست بردارند.

ان شاالله

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
ای دل اندر بندزلفش از پریشانی منال/ مرغ زیرک چون بدام افتد تحمل بایدش.
همه اینها واقعیت است و مردم هم می دانند. تنها راه حل: جواب دندان شکن در انتخابات. رای ندادن قاطع به کسانی که زالویند.

...

ایران ثروتمند ترین کشور جهان است .

و هیچ گونه بدهی هم به جهان ندارد .

و یک ریال به بچه های جبهه و جنگ بالاخص رزمندگان جانبازان۵%

نمی دهد .

ازاین صادقانه تر کجا سراغ دارید .

و اگر بخواهد ایران آنقدر پول دارد که می تواند به هر رزمنده

و به هر جانباز ماهی ۱۰ ملیون تومان حقوق بدهد .که نمی دهد .

ولی ماهی ۲۰ ملیون تومان به دیگران می دهد .

از این صادقانه تر .

منصف باشیم و به ظالمان و به رزمنده ستیزان :

صدق و صداقت رو بخیر صادق ؟!

...

شمارا به خدا بداد جانبازبی درامد خانه نشین روانی برس
درودبه جانبازسرافرازایران زمین وتمامی جانبازان.ایثارگران وبخصوص رزمندگان ازیادهارفته .که این جانبازگرامی حرف دل تمامی مردم الخصوص رزمندگان بدون مدافع رابیان نموده مرحبابه چنین متن هزاران مرحباجانبازسرافراز.....روزی خواهیدرسیدکه گذرزمان همه ظلمهارابرملا کندوبگویدکه به رزمندگان که جان خودرادرطبق اخلاص گذاشتن وازمیهن .قران.ناموسس ایرانیان دفاع کردندوهمگی ناقص برگشتنداما!!؟؟بعدازاتمام جنگ مسولین این عزیزان راباکلی دردکه ازجنگ رسیده بودبه حال خودشان رهاکردندوهمه این شیرمردان شرمنده زن وبچه هایشان گشتندچرا؟.........................دلیل اینهمه تبعیض برای رزمندگان وجانبازان زیر25درصدهاچیست/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟رزمنده داوطلب ودردمند27ماه جنگ مشکانی
عزیزان ما را سرگرم درمان و درصد و تصویب لایحه کرده اند و خودشان مشغول رسیدگی به امورات بانک دی و کوثر و موسسات وابسته به بنیاد شهید هستند هتل بین المللی مگر کم کار دارد که ما ارزوی انرا داریم . مصداق همین عکس بالا تا ضعیفی نباشد قلدر و گردن کلفتی روی کار نخواهد امد ....خشت اول گر نهد معمار کج .... والی اخر
صداقت در اصالت است و تو خود حدیث مفصل بخوان از مجمل....
سلام ، تمام مشکلات اقتصادی کشور صادقانه پاسخگویی شده یعنی معلوم شد 120 هزار میلیارد تومن هزینه جاری شش ماهه اول 95 کشور و افزایش120 هزار میلیارد تومنی نقدینگی کشور امکان دارد بدلیل تشابه باشد و شاید ارتباط داشته و فقط شماره حساب ها جابجا شده است. صادقانه اما 120 هزار میلیارد تومن هزینه جاری شش ماهه اول 95 حقوق خشک و خالی بدون اضافه کار و حق ماموریت و غیره به کارمندان پرداخت شده و برخی کارکنان قراردادی و طرح ها هنوز حقوق آبان را دریافت نکردند لذا با تورم 8 درصدی یک ماه بدون حقوق ماندن و جیب خالی چیزی نیست.
سایر مشکلات کشور نیز بدین ترتیب حل شده زیرا مسئولان مربوطه طبق آمار می گویند:
-- صادقانه سالیانه حدود 20 هزار نفر در تصادفات کشته میشوند که در مقابل 80 میلیون نفر جمعیت کشور چیزی نیست.
-- صادقانه سالیانه دهها هزار نفر در اثر آلودگی هوا و ریزگردها و مواد خوراکی فاسد مثال روغن ترانس و گوشتهای دور ریختنی و تبدیل به سوسیس و کالباس و ناگت و غیره و سوء تغذیه و داروهای تاریخ مصرف گذشته و عدم رسیدگی پزشکی فوت میکنند که در مقابل جمعیت 80 میلیونی کشور چیزی نیست.
-- صادقانه هزاران نفر از مدیران حقوقهای نامشروع داشتند که در مقابل مدیران پاکدست چیزی نیست.
-- صادقانه هزاران میلیارد تومن وام بدون وثیقه گرفتند و پس نمیدهند و هزاران میلیارد اختلاس و دزدی و ارتشا و زد و بند و غیره از بیت المال کشف شده و اکثریت کارخانه ها بدون نقدینگی تعطیل شدند 90 درصد قاچاق افزایش یافته که در مقابل ثروت عظیم کشور چیزی نیست.
-- صادقانه هزاران زوج قبل از 10 سالگی زندگی مشترک به طلاق میرسند و میلیونها بیکار و معتاد و کارتن خواب وجود دارد که در مقابل جمعیت 80 میلیونی کشور چیزی نیست.
-- صادقانه تعداد 15 میلیون پرونده دعوا در دادگاهها وجود دارد که در مقابل جمعیت 80 میلیونی کشور چیزی نیست.
خلاصه صادقانه در هر موضوعی هیچگونه مشکلی در کشور وجود ندارد و این مقدار مشکلات موجود با توجه به جمعیت 80 میلیونی و ثروتهای عظیم کشور چیزی نیست و صادقانه در تمام دنیا این مشکلات وجود دارد گرچه جمعیت بعضی کشورها به اندازه شهر کوچکی در ایران نیست. این همه صداقت و آمار صادقانه چرا میگویید مسئولین صادقانه عمل نمی کنند؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi