شناسه خبر : 51849
شنبه 16 بهمن 1395 , 10:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسئولین! انقلاب ساده به دست نیامد!

واجب بودن حفظ نظام مختص عده ای خاص که با خون خود حافظ ارزش ها می شوند نیست. سایر افراد بخصوص سیاسیون ومسئولین فعلی نظام هم باید در حراست وحفظ نظام مسئولیت پذیر باشند.

معلم جانباز- امام خمینی (ره): «من به همه شما عرض میکنم که اگر – خدای ناخواسته – اسلام در ایران سیلی بخورد، در همه دنیا سیلی خواهد خورد و بدانید که به این زودی دیگر نمی‌تواند سرش را بلند کند. این الان یک تکلیف بسیار بزرگی است که از همه تکالیف بالاتر است. حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است، اگر اسلام را می خواهیم باید این جمهوری را حفظش کنیم.»

 بله دوستان! امروزه که در ایام الله دهه فجر قرار داریم و یاد جانفشانی عزیزانمان در دهه 50 وتلاش مجاهدت آنها در مبارزه با حکومت فاسد پهلوی از همه چیزشان گذشتند تا در مسیر اسلام وقوانین الهی زندگی کنیم این نظام به سادگی ایجادنشده قدم به قدم وثانیه به ثانیه خون پاک عزیزانمان ریخته شده تا نظام مان پا برجا ومستحکم مانده است.

 از شهدای جریان مبارزه اول انقلاب تا شهدای بعد از ایجاد حکومت اسلامی، از قائله آمل تا جنگل وگنبد و کردستان و خوزستان تا جنگ 8 ساله با تمام کفر جهانی و شهدای سایر وقایع پس از آن اگر خوب دقت کنیم این خون جوانان ومردم ولایت مدار است که با ریخته شدن در رگ های نظام اسلامی کشور و انقلاب ما درخشش تابناکی گرفته است و در حقیقت کلام انرژی و محرک نظام ما خون پاک فرزندان ایران است.

 حالا بعد از گذشت 39 بهار از عمر نظام اسلامی هنوز هم تفکر ناب امام امت و رهبری فرزانه ما نه تنها در ایران بلکه کل جهان خاطرخواه های فراوانی دارد. از حذب الله تا انصارالله و تا نیجریه وبحرین و تا قلب امریکا و افریقا شاخه دوانده است طوری که این تفکر بی نظیر، قطب آمال و آرزوهای نسل های جدید و عدالتخواه هان کره خاکی گشته است.

 واجب بودن حفظ نظام مختص عده ای خاص که با خون خود حافظ ارزش ها می شوند نیست. سایر افراد بخصوص سیاسیون ومسئولین فعلی نظام هم باید در حراست وحفظ نظام مسئولیت پذیر باشند. صرفا بخاطر گرامیداشت ایام، سخنرانی و میتینگ های تبلیغاتی اجرا نکنند بلکه با باورهای قلبی وگرایش های انقلابی در راستای اهداف امام وشهدا حرف بزنند و در مواضع اصولی با سایر کشورها از خطوط ترسیم شده توسط معمار کبیر انقلاب گذر نکنند.

 عده ای از غرب زدگان و وام داران استکبار جهانی با نفوذ در رده های مدیریتی نظام قصد دارند تا استهاله فرهنگی و انقلابی را در پیش بگیرند و کم کم از کشوری انقلابی با اهداف اسلامی ما را به سوی تفکری مشابه ترکیه لائیک سوق دهند که ظاهر ما اسلامی باشد اما درون ما غرق در امیال شیطانی و به قول خودشان آزادی دموکراسی مدرن غربی وبه بهانه دهکده بودن جهان و گذشتن از مرزهای جغرافیائی دوباره به دامن طاغوتی دیگر و به نام اسلام امریکائی بیفتیم.

 متاسفانه آن اهداف و منش زندگی اول انقلاب وجوانان عدالت محور دهه های 50 و60 امروز رنگ می بازد و از کلمات ایثار و... تنها اسمی باقی مانده است و افراد خاصی که گاها" مدیرهای اجرائی کشور نیز هستند به دامن ثروت وقدرت گرفتارند. از حقوق های نجومی و... گرفته تا برجام ها و سکوت دستگاه های مسئول در برابر اهانت خرده کشورهای مزدور استعمار نشان از آن دارد که اگر هوشیار نباشیم دیری نمی گذرد که باید شاهد نوع زندگی کاملا بیگانه با اهداف انقلاب باشیم. اینجاست که آن پیر مراد سفر کرده می فرمایند حفظ نظام از اوجب واجبات است و اگر اسلام در ایران شکست بخورد، مانند آن است که در کل جهان شکست خورده است.

 آری دوستان! امروز کشور ما به برکت نظام اسلامی ام الرقای اسلام گشته و همه امیدهای مردم آزادی خواه به طرف ایران است مسئولین قدر بدانند و تفکر کنند چگونه انقلاب به دست آمد و چه هزینه هایی صرف نگهداری شد و حالا چه برنامه ای دارند تا با قدرت بیشتر به پیش برود و این قطار پیشرفت برای سرعت گرفتن نیروی جهادی و تفکر بسیجی و روحیه انقلابی می خواهد.

 کسانی که لیاقت حضور در قطار را نداشتند در مسیرهای سخت با پیاده شدند و یا پیاده کردند وبقیه هم مواظب باشند تا پیاده نشوند. هرچه هست قطار انقلاب به حول و قوه الهی و با مدیریت رهبری فرزانه انقلاب همچنان ان شاالله پیش میرود. انرژی محرکه آن، امت وفادار به اسلام وامام است و اگر هم کسی اشتباها" در ایستگاهی با نفوذ ویا رانت ویا ....سوار شده اند مطمئن باشند خودشان پیاده نشوند، پیاده شان می کنیم. چرا؟ برای اینکه حفاظت از خون شهدا وایثار جانبازان وتفکر امام امت و رهبری بیمه شده اند تا صاحب اصلی نظام ولیعصر (عج) برسند و منجی عالم شوند.

یاحق

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
هر بار که صفحه "فاش نیوز" را بازدید می کنم و چشمم به کلمه فاش می افتد حرکت سریع خون در رگهایم حس خوبی به من می دهد . قبلا این حالت با دیدن و هنگام زیارت مزار شهدا برایم اتفاق می افتاد . آنجا تنها جایی بود که اجازه داشتم تنها بروم . وقتی دچار این حالت میشوم انگار تمام سلولهای بدنم به من فرمان می دهند که برای نشر ارزشهای دفاع مقدس و حفظ خون شهدا یه کاری کن .
این دستور به قدری در من شدید و تحکم آمیز است که مغزم به عنوان تنها مرجع صادر کننده دستور ، مات و مبهوت به من و سلولهای بدنم نگاه می کند . مغزم هم فهمیده وقتی حرفِ حفظ ارزشها و دستاوردهای ایثار و شهادت می شود عقل و دل باید با هم تعاملی سازنده داشته باشند تا یک اثر خوب و ماندگار از وجود کسی بر جای بماند . عین کار شهدا !
فاش ، کلمه ای است که با تبیین راه شهدا ، روح استقامت و پایداری را در رگ و پیِ فسرده هایی چون من تزریق می کند تا مثل شهدا مقاوم باشیم . اینجا مکانی است که به جانِ آدم طراوتی خاص می بخشد تا بدانی « قوموا لله فردا"» یعنی چه . اینجا مأوای بیان دلتنگی هایی از جنس سلوک عارفانه سنگرنشینان هشت سال دفاع مقدس است . همانها که به فرمان و تربیت الهی – اسلامی کلام پیر جماران برای رسیدن به کوی یار نقد جان باختند . اینجا میقاتی است که همه قربانی مسیر عشقند و برای حفظ کهنه عشق خود ، در عین گمنامی با گامهای استوار به دل خطر می زنند تا همیشه فضای فرهنگ ایثار و شهادت معطر باشد به شمیم دل انگیز " نوبهار " .
فاش نیوز ، مکانی است که هر روز با خبرهایش از حال و روز همسفران جا مانده شهدا ، منظومه جانسوز و در عین حال زیبای عاقبت خطر کردن به راه عشق را برایمان می سراید و با این آموزه هایش ، می آموزد حالا اگر مرد رهی میان خون باید رفت . ما در اینجا می آموزیم شهدا کسانی بودند که عقل و احساس شان در لحظه انتخابهای حساس و خطرزای زندگی خوب با هم کنار آمد .
آنها بخاطر رضای حق و قربه الی الله دل از دنیا ، زندگی ، اهل و عیال کندند . آنگاه توانستند با غلبه بر ترسهای القاء کننده عقل حسابگر بدون توجه به آنچه که بعدها رخ می دهد سوار بر موجهای سهمگین اروند خروشان ، به استقبال سلاح های مرگبار دشمن در لابه لای نیزارها ی بلند و غیر قابل دید ، بروند .
عده ای از آنها هم برای رسیدن به بلندای بام عشق ، کوه و کمر و راه های صعب العبور منطقه غرب را با آن سرمای استخوان سوزش انتخاب کردند . دستیابی به راز عروج و صعود عاشقانه این پرستوهای سینه سرخ را فقط می توان با تفسیر و تبین "هجرت غریبانه شان" کسب کرد ....
امروز خیل عظیمی از جانبازان معزز ، همانها که برای حفظ امنیت و ناموس وطن عوارض و عواقب خطرکردن را به جان خریدند ، گمنام و ناشناس در گوشه گوشه این خاک با اقتدار در حال دست و پنجه نرم کردن با آلام و دردهای عشق خود هستند . با این حال هنوز مقتدر و با عزمی راسخ بر آستان عبودیت بوسه شکر و رضا می زنند و چون عشاق وفادار می کوشند که خود را به کوی شاهدان بی نشان برسانند .
این آموزه ای نیست که با شعار و حرف توام باشد . آنها این آموزش ها را از ورای زخمهای پیکر خود ، نفس های تنگی که متاثر از عوامل شیمیایی است ، با اعصاب ضعیفشان بخاطر تحمل کردن موج انفجارهای پی در پی به ما می آموزند . قلمم ناتوان از شرح حدیث پایداری آزادگان عزیز است . مهمتر آنکه امروز من مات و مبهوت شنیدن خبر شهادت پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در کسوت شهدای مدافع حرم هستم و به این همه سعی و صفا بدور کعبه جانان غبطه می خورم .
و چه خوب است در آستانه فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به این حقیقت مهم بیندیشیم آیا من و تو نیز برای حفظ کوچکترین ارزش و دستاورد انقلاب و خون شهدا حاضریم زخمی به حد یک نیش چاقو را تحمل کرده و یا خطر کنیم ؟ آیا حاضریم دل از وسوسه های نفس اماره و این دنیایی بکنیم و به وصایای شهدا عمل کنیم و شیوه زندگی اسلامی –انسانی که خدا از ما خواسته را عامل باشیم ؟ حاضریم طبق دستور مولایمان علی (ع) به بیت المال دست درازی نکنیم و جلوی هر اختلاس کننده را با هر اسم و عنوانی بگیریم ؟ ووو...
این آموزهای اسلامی و شهدایی که سرلوحه زندگی ما شد ، شک نکن که اسممان را در دفتر شهدا ثبت می کنند . آنگاه منتظر باش تا وقتش فرا برسد !
قنبرجان زیادخالی بستی خواستی تعریف کنی همه چیزوبهم ریختی ...تعریف گفتن نه اینکه .............................رزمنده سوخته
آقای معلم جانباز سلام
فرمایش شما متین و درست . شیوه زندگی مدیران و مسئولین خیلی تغییر کرده ولی به نظر من مردم هم باید شعور سیاسی خود را بالا ببرند و بعد از این همه سال گول شعارهای داده شده در میتینگهای انتخاباتی را نخورند . اخه وقتی که یک نفر سه هزار هکتار زمین و املاک دارد و سالها یه وجب از آن را به کسی نبخشیده چطور مردم به حرفهایش اعتماد می کنند و به وعده های اجرای عدالت او دل می سپارند ؟
مردم هم بد انتخاب می کنند . بد انتخاب کردن آنها نتیجه اش همین شده که می بینیم .
شاه عباس صفوی، رجال كشور را به ضيافت شاهانه مهمان كرد و به خدمتكاران دستور داد تا در سر قليان ها به جای تنباكو، از سرگين اسب استفاده كنند. ميهمان ها مشغول كشيدن قليان شدند و دود و بوي پهنِ اسب، فضا را پر كرد اما رجال از بيم ناراحتی شاه پشت سر هم بر نی قليان پک عميق زده و با احساس رضايت دودش را هوا مي دادند! گويی در عمرشان، تنباكويی به آن خوبی‌ نكشيده اند!
شاه رو به آنها كرده و گفت: «سرقليان ها با بهترين تنباكو پر شده اند. آن را حاكم همدان برايمان فرستاده است.»
همه از تنباكو و عطر آن تعريف كرده و گفتند: «براستی تنباكويی بهتر از اين نمی‌توان يافت.»
شاه به رئيس نگهبانان دربار، كه پک های بسيار عميقی به قليان مي زد، گفت: « تنباكويش چطور است؟»
رئيس نگهبانان گفت: «به سر اعليحضرت قسم، پنجاه سال است كه قليان می كشم، اما تنباكويی به اين عطر و مزه نديده ام!»
شاه با تحقير به آنها نگاهی كرد و گفت: «مرده شوی شما را ببرد كه بخاطر حفظ پست و مقام، حاضريد بجای تنباكو، پِهِن اسب بكشيد و بَه‌‌‌ بَه‌‌‌‌‌‌ و چَه چَه كنيد.»

بعضی ها برای حفظ پست و مقام و جایگاه خود حاضرند به هر کاری دست زده و یا هر چیزی را قبول و تایید کنند!

بسیار ممنون از حضور روشنگرانه جنابعالی . سایه شما مستدام جناب جانباز شیمیایی 1
من فقط همش می پرسم چی شده ؟ ما که تجربه حکومت دوران ائمه را داشتیم . ما که تجربه یکصد سال مبارزه علیه طاغوتها را داشتیم . پس چی شد دوباره انقلابیون ما دچار هوای نفس شدند و اقدام به مظلوم کشی نمودند ؟ حضرت آقا فرمودند هر انقلابی نیاز به ویروس کشی دارد . یعنی تا این حد ویروس در بدنه بچه های ما نفوذ کرد ؟
برای کسی که ميفهمد
هيچ توضيحی لازم نيست
و برای کسی که نميفهمد
هر توضيحی اضافه است
آنانکه ميفهمند عذاب ميکِشند
و آنانکه نميفهمند عذاب می‌دهند
مهم نيست که چه "مدرکی" داريد
مهم اينه که چه "درکی" داريد...
خدایا!
راهی نمیبینم! آینده پنهان است...
اما مهم نیست!
همین كافیست كه تو
راه را می بینی و من تو را...

قنبر عزیز سلام
احسنت به شماهمسنگرخوب ودردمندم جناب آقای شیمیایی1بااین متن بجاوواقعیت .یعنی عین واقعیت رابیان نمودی حرفی نمونده که ماتوضیح دهیم هزاران احسنت وآفرین به شمادوست دوران جنگم احسنت احسنت واقعااین متن بجاوبجاوبجابود.....رزمنده دردمندوداوطلب27ماه جنگ مشکانی دریغ ازیک دفترچه بیمه درمانی ازطرف دولت مردان

...

می گویند هر کاری برای حفظ نظام می کنند اما باور نکن و اصلاً

ایطور نیست ؟!

و هدف فقط کسب ثروت است .

و هیچ چیزی بیشتر از ثروت و شهرت برایشان اهمیت ندارد .

حتی اگر لازم باشد حکومت را به سکولارها تحویل می دهند :

ولی یک ریال به رزمندگان جانبازان بالاخص ۵% حقوق و معیشت

نمی دهند .

زیرا هدف حذف رزمندگان و جانبازان از بنیاد شهید و فقیر

و خاموش نگه داشتن اینان است .

که بتوانند براحتی فرهنگ ایثار و شهادت را تعطیل کنند و رانت

و نجومی بگیرند و کاخ نشین و ثروتمند شوند .

...
سلام.اکثرمسوولین تغییرکردندوگذشته هاوجان فشانی هاراازیادبردند..برخوردهای بد.حب دنیاومیزومقام باعث شده وارزشهاراازیادببرند..خدایامابتوپناه میبریم..دل ماخونه وهرچیزی بگیم تکراریست..باتشکرازفاش نیوزکه هرگاهی میتوانیم چندبیت دردودل کنیم.
سلام.اکثرمسوولین تغییرکردندوگذشته هاوجان فشانی هاراازیادبردند..برخوردهای بد.حب دنیاومیزومقام باعث شده وارزشهاراازیادببرند..خدایامابتوپناه میبریم..دل ماخونه وهرچیزی بگیم تکراریست..باتشکرازفاش نیوزکه هرگاهی میتوانیم چندبیت دردودل کنیم.
بنام خدا ی مهربان با سلام ما تعدادی جانباز در سازمان صنعت معدن اصفهان هستیم که به دلیل ادغام دو وزارت بازرگانی و صنایع پست های سازمانی حذف کردند و حقوق کاهش پیدا کرد . مادر پست ها ی معاونت و رئیس اداره بودیم که بدون تخلف اداری و فقط بدلیل ادغام در حق ما ظلم شد استانداری و بنیاد شهید و دیوان محاسبات نامه دادن که باید احکام ایشان اصلاح شود ولی انجام ندادند به کمیسیون ماده 16 ارجاع کردیم که مطابق قانون ایثارکران نباید حقوق کسر گردد اما کمیسیون شکایتم را رد کرد حالا به دیوان عدالت اداری شکاینت کرده ام ام سوال من این است سه نهاد به اصلاح حکم نامه داده اند اما تاثیری ندارد شما اگر راهی میدانید بفرمائید ( ما شش نفر جانباز بودهایم که امسال یکی به رحمت خدا رفت )التماس دعا

...

میگن .

محمد علی شاه قاجار برای اینکه از دست مشروطه خواهان خلاص

شود .

مجلس را به توپ بست .

و بساط مشروطه خواهان را برچید .

بچه های جبهه و جنگ ؛

رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% دفاع مقدس .

حقوق که ندارند .

و فقیرند .

خواب بینند که :

توپ جنگی هم که ندارند .

هر کدام یک توپ ورزشی هم که نمی تونن بندازن توی مجلس .

تا حقوق بگیر شوند ؟!

پس چیکار کنند که از فقر و نداری نجات پیدا کنند .

و مسئولین را از خواب غفلت و ظلم بیدار کنند ؟!

فکر کنند .

فکر کنند تا

جانشان بر آید ؟!

جانشان کجا بود ؟!

آنقدر بدون حقوق موندن

که بیجانند

در این تن رنجور .

خدایا برسان .

یک توپ جنگی .

یا توپ ورزشی .

برن بازی .

تموم شد .

امشبو هم گشنه بخوابین .

تا فردا خدا بزرگ است .

...


ای جان به قلمت فقط
خیلی عالی بود .
شمارابخدا اینقدربجان هم نیفتید خدابرهمه دلهااگاه است اقایان یک کم به پشت سرتان نگاه کنید درکدام دولت درصدهاواقعی افزایش یاف درکدام دولت به کسانی درصددادن که اصلاجراحتی نداشتن فقط بایک نامه ودستور درصدهای بالای25گرفتن من خودم وقتی شکایت کردم دردفترفرمانداری اقایی که مسئول رسیدگی بودگفت مدارک رو ول کن نامه بنویس به رئیس جمهورتاکارت درست بشه چراکه زمان انتخابات مرحله2نزدیک بود درجوابش گفتم اگربخاطر رای دادن میخان درصدبدن نخواستم طی چندسال کی بیمه طلایی مجانی شدوتمام هزینه هاپرداخت شد.ازخدابترسیدو تخم نقاق نپاشید چراکه هدف دشمن این است که بین ملت ایران تفرقه بیندازن حرفهای امام ورهبری راگوش کنیدوعمل نه اینکه ازانهابرداشت جناحی کنیدبرای کوبیدن هم خداوندهمه ماروبه راه راست هدایت کند البته اینم اضافه کنم که درحق ما ظلم شده میشه وخواهدشدمگرباضهوراقا اینهمه بی عدالتی ازبین بره بخدا من وامسال من هیچ من ازاینده فرزندانمان میترسم چون ظلم اصلی درحق فرزندان جانبازان اعصاب وروان روامیشه خدایامارااز راه وارزش های انقلاب وامام ورهبری دورنفرما
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi