شناسه خبر : 53625
شنبه 20 خرداد 1396 , 12:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز مدافع حرم قطع پا را با دستبند به بازداشتگاه بردند

مسئولان یکی از ادارات شهرستان محمودآباد مازندران با عدم توجه به حقوق شهروندی، یکی از جانبازان را با تندخویی به بازداشتگاه بردند.

مأموران در محمودآباد، یکی از جانبازان قطع پای مدافع حرم مازندرانی را با دستبند به دادسرا منتقل کردند. یکی از همرزمان این جانباز گفت: فرشید عزیزی صبح روز چهارشنبه برای گرفتن پروانه کسب مغازه و گرفتن سوء پیشینه به دادگستری شهرستان محمود آباد مراجعه می کند.



وی افزود: یکی از کارمندان خانم به آقای فرشیدی می گوید باید فیش واریزی از بانک بیاورید، فرشید که در خانطومان جانباز شده و یکی از پاهای خود را از دست داده از متصدی می پرسد که آیا کارت خوان دارید؟ که پاسخ منفی می شنود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: آقای عزیزی با توجه به اینکه شرایط جسمانی مناسبی ندارد به خانم متصدی می گوید: اگر در این واحد کارتخوان بگذارید برای افرادی مثل ما که معلولیت جسمی دارند و رفت و آمد در پله ها برایشان سخت است کار راحتتر می شود.

این در حالی است که پرسنل این مجموعه این مشکل وضعیت جسمانی را مشکل شخصی شهروندان می دانند.

وی افزود: اغلب همکاران و اهالی شهر با احوالات شخصی و متانت فرشید عزیزی آشنا هستند. بنابراین برای واریز مبلغ و ادامه روند اداری دریافت مجوز به بانک مراجعه می کند. پس از اینکه برمی گردد خانمی که متصدی امور اداری بود جناب عزیزی را به اتاق آقای کرمانی هدایت می کند.

وی تصریح کرد: آقای عزیزی بدون اینکه بداند در اتاق چه کسی رفته است با تندخویی وی مواجه می شودرفت و به محض ورود،  وی مدعی می شود که شما به آن خانم همکار ما توهین کرده اید.  عزیزی که مبهوت شده بود ماجرا را شرح می دهد، اما آن مسئول دستور بازداشت فرشید را صادر می کند. متأسفانه در حین بازداشت دو بار به زمین می افتد و دچار آسیب دیدگی می شود.
وی در پایان گفت: چند تن از اهالی که آقای عزیزی را می شناختند تلاش می کنند و مسئله جانبازی او را مطرح می کنند، اما ماموران با بی توجهی به کار خود ادامه می دهند و معترضان را با تهدید دستگیری متفرق می کنند. بعد از چند ساعت با اعتراض مردم که در مقایل دادسرا تجمع کرده بودند فرشید عزیزی را در حالی که تعهدی از وی گرفته بودند آزاد می کنند.

گفتنی ست فرشید عزیزی سال گذشته در عملیات خانطومان به درجه رفیع جانبازی نایل آمد و یکی از پاهای وی قطع شد.

اینستاگرام
اگر گفتن جمله اگر یک کارتخوان اینجا بگذارید ،توهین و جرمش دستبند و بازداشتگاه است. این یعنی دیدگاه منفی بعضی افراد جامعه. که هنوز معنای جنایات استکباری داعش را درک نکرده اند .و ریشه بد اخلاقی واتهام زنی کارمندان نسبت به مردم و خصوصا جانبازان که بارها تکرار شده .بیشتر به مدیرانی بر میگردد که گزینش لازمه روی آنها انجام نشده وبیشترجناحی فکر و عمل میکنند و متاسفانه آن تفکرات را به کارمندان زیردست خود سرایت میدهند. متاسفانه مردم بارها شاهد این قضایا بوده اند واین تفکرات ریشه در نقشه های استکباری بر علیه کشورو مردم دارد..
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi