شناسه خبر : 57615
شنبه 30 دي 1396 , 14:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سرنوشت نامه ما با نماینده رشت!

فرهمند - بنده اهلیت، بومیت، ساکن رشت هستم. گذر زمان گشت و گشت ....تا روزی بنا به اجبار و ناچاری و به اقتضای سن و سال، طی درخواستی حضور مبارک نماینده محترم و غیر بومی رشت جناب آقای جعفر زاده رسیدم ( شهریور 95) تا بنا به تصویب قانون مبنی بر دریافت حقوق و مزایا و بیمه جهت رزمندگان بیکار و فاقد درآمد، راهنمایی و در صورت امکان توصیه بفرمایند، 10 روز بعد از دفتر ایشان تماس گرفتند که مهندس نامه ای برای معاونت امور مجلس در بنیاد شهید آقای عندلیبی نوشتند و شما یک ماه دیگر به بنیاد شهید و امور ایثارگران رشت مراجعه و پیگیری نمایید.

  پس از ماه ها انتظاری و پیگیری و عدم رسیدگی، متوجه شدیم که نامه را اشتباها" برای آقای عندلیبی نوشتند و میبایست برای امور ایثارگران ارتش می نوشتند! و در این مدت بالای یک سال هم هیچ جوابی به اینجانب نداده اند.
و اما قضاوت...

 تقریبا" 70% افرادی که از بنیاد و امور ایثارگران حقوق و مزایا می گیرند، جبهه نرفته اند و سالیان سال به طریقی از این مزایا بهره مند هستند.
80% مسئولان و افسران حال حاضر که در ستاد مشترک ارتش در حال رسیدگی به امور ایثارگرانند، از جنگ و جبهه چیزی ندیده و نمی دانند.
  بنده به عنوان سرباز وطن، پس از انقلاب، در دو جبهه جنگ (داخلی در غرب و دفاع مقدس تحمیلی در جنوب ) در رسته تانگ حضور و با بسیاری از فرمانده هان و افسران جبهه دیده آشنا و باورشان دارم.

 امیدوارم مسئولان محترم در بنیاد ها و امور ایثارگران کشور، آمار و ارقامی صحیح از ایثارگران و رزمنده گان واقعی بدست آورند و حق رزمندگان و بنده حقیر را بدهند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام.جناب فرهمندعزیزاینقدرهمین نمایندگان سرکارگذاستندکه نگوونپرس!فقط شمانیستید..خیلی هااسیرهمین هاهستند.خدانگذرد..
با سلام در عبارت بدون ویرایش (تقریبا" 70% افرادی که از بنیاد و امور ایثارگران حقوق و مزایا می گیرند، جبهه نرفته اند و سالیان سال به طریقی از این مزایا بهره مند هستند. ) به تظر شما این مطالب درست است هر مطلب که صحت ان به جد ..... است باید منتشر کنید. ارزش و اعتماد مراجعه کنندگان به سایت خود را حفظ کنید از انجا که من مطالب سایت شما را دنبال می کنم مطالبی از این دست در بدون ویرایش شما زیاد شده است
با سلام واحترام خدمت فاش نیوزی های عزیز
جانباز دلاور حرف شما درست است و70 درصد درست نیست اما 7درصد که درست است ؟ همان 7درصد هم زیاد است چون نظارت دقیقی نیست اما درکنار این 7درصد ایثارگران وجانبازان هم هستند که هیچ خدماتی دریافت نمیکنند وحقشان عجیب پایمال میشود . مگر این دستگاه خود را مخلص نمیداند ؟ 70درصد ایثارگران که از خدماتش ناراضی هستند این که دیگه درست است میگی نه دوستان ایثارگر خودشان نظر بدهند .بقول معروف خیلی زود دیر میشود حق یک نفر ایثارگر هم پایمال شود زیاد است زیاد .......
سلام.بزرگواراحتمالامنظوراین عزیز70درصدازکارمندان بنیادجانبازنیستندمیباشد...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi