شناسه خبر : 57839
پنجشنبه 12 بهمن 1396 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه تشکل‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت دهه مبارک فجر

نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت فرا رسیدن یوم الله دهه مبارک فجر، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای را صادر کردند.
به گزارش «ایثار» در این بیانیه آمده است:
اینک در آستانه طلیعه فجر چهلمین سالگرد بازگشت حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی شاهد عزت امت اسلام در سراسر عالم و درس‌آموزی ملت‌ها از انقلاب اسلامی در خروش ایشان برای پایان دادن به ظلم و ستم فرعونیان هستیم و شاهد فجری دیگر بر اثبات جهان‌شمولی انقلاب عظیمی که با زعامت رهبری دوراندیش و بصیر حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تا سپردن پرچم انقلاب حسینی به دست توانمند حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و رهایی بشریت از قیود استکبار جهانی به پیش می‌رود.
انقلاب تبلور عینی باورهای درونی انسان‌هاست و مردم مستضعف و محروم همانطوری که امام راحل فرمودند؛ همیشه ولی نعمتان و صاحبان اصلی انقلابند. اگر اخلاص و مجاهدت و فداکاری بی نظیر ملت ایران اسلامی نبود، نه در جنگ تحمیلی به پیروزی می‌رسیدیم و نه انقلاب اسلامی به چهل سالگی می‌رسید.
هر چند انقلاب اسلامی ایران برای رسیدن به پیروزی، آزمایش‌های سخت و مراحل دشواری را گذرانده است، اما حفظ و نگهداری و استمرار آن به مراتب مشکل‌تر بوده و نیاز به شناخت، هوشیاری، مقاومت و تلاش و همت بیشتری دارد. بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مورد حفظ این انقلاب بصورت مکرر، هم در وصیت نامه سیاسی– الهی و هم در سخنرانی‌هایشان تاکید فراوانی داشته‌اند. ازجمله فرمودند: «به ملت غیور ایران توصیه می‌کنم که نعمتی که با جهاد عظیم خودتان و خون جوانان برومندتان به دست آورید، همچون عزیزترین امور قدرش را بدانید و از آن حفاظت و پاسداری نمایید.»
اینک در آستانه چهلمین سالگرد آغاز ایام الله دهه مبارک فجر، نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر بر همگان به ویژه خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و گرامیداشت یاد و خاطره آن دوران سراسر نور و تکریم نسبت به مقام والای شهدا و ایثارگران و نیز تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا، عزم و آمادگی همه‌جانبه خود را جهت نیل به اهداف مقدس انقلاب اسلامی و حرکت جدی‌ در راستای اجرای تدابیر مقام معظم رهبری با عزم ملی و مدیریت جهادی و کمک به مسئولان جهت رفع مسائل و موضوعات علمی، فرهنگی، اقتصادی و... کشور اعلام می‌دارند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi