شناسه خبر : 59443
پنجشنبه 10 خرداد 1397 , 12:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دفاع از آرمان ها سن و جنس نمی شناسد

مدیرکل بنیاد شهید گیلان:
گروه اجتماعی- پاکاری، با بیان اینکه افتخارآفرینی شهدا، جانبازان و ایثارگران بر همگان هویداست، گفت: دفاع از آرمان های انقلاب سن و جنسیت نمی شناسد.

به گزارش ایکنا از گیلان، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان امروز، ۹ خرداد در دیدار با «علی نوربخش»، جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس در شهرستان لاهیجان، اظهار کرد: آرامش، امنیت و پیشرفت های امروز کشور را مدیون ایثار، جانفشانی و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم.

وی با بیان اینکه افتخارآفرینی شهدا، جانبازان و ایثارگران بر همگان هویداست، تصریح کرد: اگر امروز دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب جرات دست درازی و تجاوز به این خاک مقدس را ندارند به دلیل ایستادگی ملت و جانفشانی های شهدا و ایثارگران است.

دفاع از آرمان های انقلاب سن و جنسیت نمی شناسد

این مقام مسئول، دیدار، سرکشی و دلجویی از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر را وظیفه آحاد مردم و مسئولان دانست و گفت: دفاع از آرمان های انقلاب سن و جنسیت نمی شناسد و بسیاری از شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس در سنین پایین پای در میدان نبرد با دشمنان گذاشتند.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان خاطرنشان کرد: ایثار و مجاهدت در راه خدا، اعتلای ارزش های بلند اسلامی و پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب و آرمان های امام(ره)، هدف والا و ارزشمند شهدا و ایثارگران است که با تمسک به این هدف باید انقلاب را از خدشه ها و تهدیدها مصون ساخت.

پاکاری، با بیان اینکه جانبازان نماد شجاعت و فداکاری در جامعه اسلامی هستند، اضافه کرد: مهمترین ویژگی جانبازان و ایثارگران ایمان به خدا، دلدادگی و عشق نسبت به اهل بیت و ائمه معصومین(ع) و تبعیت از ولایت فقیه است.

به گزارش ایکنا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان همچنین با «محمد خروجی» و «مهرداد علیپور»، از دیگر جانبازان ۷۰ درصد شهرستان لاهیجان دیدار کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi