شناسه خبر : 59500
یکشنبه 13 خرداد 1397 , 15:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجدید بیعت جانبازان با آرمان‌های امام راحل و میثاق با رهبر فرزانه انقلاب

به مناسبت بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) جانبازان انقلاب اسلامی همانند دیگر مردم ایران، همچون سال های قبل همدوش و همراه با ملت ایران در عزای رهبر و مقتدای خود در مراسم سوگ آن امام عزیز شرکت نموده و اوج غم و اندوه خود را به نمایش می گذارند.

فاش نیوز - به مناسبت بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، جانبازان انقلاب اسلامی همانند دیگر مردم ایران، همچون سال های قبل همدوش و همراه با ملت ایران در عزای رهبر و مقتدای خود در مراسم سوگ آن امام عزیز شرکت نموده و اوج غم و اندوه خود را به نمایش می گذارند.

مردم شریف ایران اسلامی و ایثارگران نیز بیعت دوباره خود را با آرمان های آن یار سفر کرده و جانشین برحق و شایسته ایشان اعلام و بر ادامه خط نورانی امام عزیز تأکید می ورزند.

به همین منظور جهت حضور جانبازان و خانواده شهدا در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) تعدادی اتوبوس برای انتقال این عزیزان درنظر گرفته شده است.

بنابر این گزارش برای حضور جانبازان و خانواده معظم شهدا در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)اتوبوس های ویژه از شهرک شاهد تهرانپارس تدارک دیده شده است.

انتقال عزیزان از تهرانپارس خیابان شهید ناهیدی(جشنواره)چهارراه سید الشهدا بلوار شاهد، خیابان شهید رضایی، خیابان شهید معینی نژاد، شهرک شاهد تهرانپارس، مقابل مسجد قمر بنی هاشم(ع)ساعت  14/30 انجام خواهد شد.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
خدا رحمت کنه امام .حمایت از ایثارگران شده شعار.یه سهمیه به ایثارگران و فرزندان شاهد دادن الان شش ماهه تو مجلس بسیج شدن از بین ببرنش. افزایش تراز یا ادغام خیانت به ایثارگرانه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi