شناسه خبر : 60984
دوشنبه 12 شهريور 1397 , 11:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نمیتونم جواب جوانها رو بدم!

سابقی - مدتیه دیگه روم نمیشه برم بیرون از خونه! تصمیم گرفتم حسینیه را هم تعطیلش کنم...میگین چرا...؟ به خدا از بس این جوان های رشید هموطنم به جای مسئولانی که سخت از آنها دلخورند، از من جانباز مدام سئوال می کنند و مداوم گلایه دیگه؟ منِ جانباز باید خجالت بکشم و عرق شرم به پیشانی ام بنشیند..!؟

 آقای جانباز محترم! می دانم که شما بخاطر خداوند و مستضعفان به جبهه رفته اید و هنوزم درد و رنج فراوانی متحمل می شوید اما حاج آقا جان آیا می دونید آیندگان از شما دلخور خواهند بود؟  از اینکه مملکت شونو تحویل یه عده مدیر و مسئولین نالایق دادین!؟ و اونا کشور رو با نابود کردن هسته ای و نانو و برجام به این روز انداختن و شما سکوت کردین؟
 هر چی هم من جانباز بگم بخدا ما هم از این وضعیت خیلی ناراحتیم و بی تقصیریم و خود ما جانبازان هم هزار تا مشکل مثل شما و حتی بدتر داریم، عده ای باور نمی کنند.
حاج آقای جانباز ببخشید، اصلا این حرفایی که حسن روحانی، لاریجانی و جهانگیری و یا بعضی ائمه جمعه ها زدند و می زنن واقعیت داره؟
برادر رزمنده و جانباز عزیز؛ ببخشید. تا به حال دیده شده ماه محرم یک مداح یا یک روحانی برای خاطر آقا امام حسین(ع) بیاد جلو دسته سینه بزنه، بدون اینکه پولی از هئیت بگیره؟
برادر جانباز،  ببخشید این مسئولین چرا اینقدر به ما مردم دروغ می گویند؟
به رسول الله(ص) و زهرا(س) ی پهلو شکسته قسم، دیگه کم آوردم در مقابل این جوان های بیکار و سربار پدر پیر و بازنشسته با حقوق یک میلیونی!
به خدا دیگه کم آوردم در مقابل گریه مادرانی که توان تهیه جهیزیه دخترانشونو ندارن! به خدا قسم شرمنده شدم از پدرانی که می دانم گریه می کنند از اینکه شرمنده ی خانواده شان هستند.

 مدیران نجومی بگیر و مسئولان مختلف  وقتی صحبت می کنند انگار مملکت، مملکتِ گل و بلبل است و همه در رفاه و آسایشند!
دروغ پشت دروغ. ریا پشت و ریا. اختلاس پشت اختلاس، تهمت و افترا به خدمت گزاران و خادم دولت های قبل و الی ماشاالله...
غفلت عمدی و از یاد بردن نام و اهداف افراد مقدسی که برای اسلام و انقلاب در خون خویش دست و پا زدند.

هرکی صدام می کنه، فکر می کنم آمریکایی هست. هرکی نگاهم می کنه، فکر می کنم جاسوس اسرائیله!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، امام راحل (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی هرگز فکرش را نمیکرد روزی بیاید که دشمنان اسلام از طریق دمکراسی غربی در تمام قوای حاکمیت وارد شوند و اسلام را از داخل استحاله و نابود کنند. در حال حاضر هیچیک از احاد مردم و رهبر معظم انقلاب از چنین وضعیتی رضایت ندارند و بشدت منتقد و ناراضی میباشند اما در این دمکراسی غربی هنگامی که افرادی فاقد التزام به ولایت فقیه وارد حکومت شدند دیگر ساز و کار قانونی در دمکراسی غربی نمیتواند بهیچوجه آنها را از حاکمیت خارج کنند و مجبورند هر کاری غربگراها و نوکران استکبار خواستند فقط نظاره گر باشند.
در مبانی اسلام هیچ شکلی از پذیرش ظلم و بازی کردن مسئولان در زمین دشمن پذیرفته نیست اما در نظام اسلامی - شیعی که بر مبنای مردم سالاری دینی شکل گرفته میبایست پایبند دمکراسی غربی باشیم و بدتر از اینها از غربگرایات و نوکران استکبار حمایت کنیم !!!
نامه زیر مطلب بسیار قابل تامل و البته تکان‌دهنده‌ای است که توسط یک دختر جوان ایرانی در فیسبوک آقای ظریف وزیر امور خارجه کشورمان منتشر شده است.

«وزیر خارجه کشورمان ایران وقتتون بخیر...

امیدوارم حالتون بهتر شده باشه

من یه دختر 26 ساله ایرانی ساکن ایرانم (ببخشید که نمیتونم خودم رو کامل معرفی کنم) امیدوارم کامنت منو کامل بخونید.

من متاهلم، سه ساله که عقد کردم اما به خاطر مشکلات مالی نمی‌تونیم عروسی کنیم، شوهرم دانشجوی دکتراست و کار پیدا نمی‌کنه ...بی‌پولی و بیکاری دمار از روزگار ما در آورده، پدرم یه بازنشسته ست و از پس خرید جهزیه بر نمیاد.....
اين مشکل مشترک هست ما جواب جوان خودمان را هم نميتوانيم بدهيم جاي دفاعي نمانده اين حمايتي که مردم سالها از دولتها داشتند در هر کشور ديگري بود استفاده ميشد البته اين حمايتها فقط به تبعيت از رهبري معظم بود که دولتها وبخوص اين دولت قدر ندانستند بيکاري گراني مشکل ازدواج تحصيل مسکن ودرمان وفساد وفحشا بيداد ميکند اما اين مسولين هيچ همتي ندارند چون خودشان درگير اين مسائل نيستند ودرکي از مصيبت مردم ندارند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi