شناسه خبر : 62095
چهارشنبه 23 آبان 1397 , 10:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر از اساسی‌ترین دغدغه‌های بنیاد

حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری در نشست پیگیری جذب تسهیلات اشتغال‌زایی مناطق روستایی و عشایری، گفت: یکی از اساسی‌ترین دغدغه‌های بنیاد، اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر است و یکی از راه‌های گره‌گشا برای ایجاد شغل برای متقاضیان شاهد و ایثارگر، کارآفرینی و خوداشتغالی است.

http://www.isaar.ir/images/docs/000266/n00266691-b.jpg

وی افزود: بعد از دفاع مقدس بحث معیشت ایثارگران در زمینه‌های مختلف در حال انجام و در برخی موضوعات به اتمام رسیده است اما آنچه امروز در بنیاد به‌عنوان چالش مطرح است، بحث اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر است که برای این مهم همه متولیان کشور در نظام مقدس جمهوری اسلامی موظف به اقدام و حل این چالش هستند.
مدیرکل بنیاد بوشهر ادامه داد: طبق ماده 21 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران 25 درصد از سهمیه استخدامی‌های دستگاه‌ها به ایثارگران اختصاص داده می‌شود که از طرفی رویکرد دولت به کوچک و چابک سازی بدنه دولت است که با این تفاسیر نباید منتظر جذب متقاضیان شاهد و ایثارگر در بدنه دولت بود.
وی خاطرنشان کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته تعداد 300 نفر سهمیه تسهیلات اشتغال‌زایی مناطق روستایی و عشایری به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر تعلق‌گرفته است که متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه کارا و مطالعه شرایط و ضوابط مشمولین از این تسهیلات برخوردار شوند.
انتهای پیام/

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi