شناسه خبر : 64808
سه شنبه 06 فروردين 1398 , 10:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بررسی خسارت منازل مسکونی ایثارگران مازندران

در نشست ستاد بحران بنیاد در سیل اخیر، خسارت وارده به منازل مسکونی ایثارگران مازندران مورد بررسی قرار گرفت.
خسارت منازل مسکونی ایثارگران مازندران بررسی شد
 

به گزارش «ایثار»، هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در نشست ستاد بحران سیل اخیر استان، گفت: پس از وقوع سیل، بلافاصله گروه های مختلفی از همکاران بنیاد به مناطق روستایی و شهری که در معرض سیلاب قرار گرفته اند اعزام  شدند تا بررسی دقیقی از منازل مسکونی ایثارگران عزیز دچار خسارت را داشته باشند.
مظلومی با بیان اینکه میزان خسارت و آسیب وارده به منازل مسکونی و کشاورزی ایثارگران در دست بررسی است، گفت: بصورت میدانی از مناطق سیل زده بازدید و تدابیر لازم برای حل مشکلات این عزیزان بویژه در زمینه بیمه ای اندیشیده شده است.
مدیر کل بنیاد مازندران با اشاره به اینکه از ابتدای وقوع سیل، جلسات حضوری با مدیریت بحران استانداری مازندران و فرمانداران شهرها برگزار شده است، اظهار داشت: در طول این مدت بویژه در ایام نوروز، ارتباط ما با ایثارگران عزیز این شهرستانها بیشتر شده است تا مشکلات آنان سریعتر بر طرف شود.

منبع: ایثار
اینستاگرام
با سلام به همه ایثارگران نود درصد ایثارگران درخانه کلنگی واجاره نشین هستند این به ان معنی است که ایثارگران چهل سال است در جنگ اقتصادی هستند به عنوان مثال برای بنده از چهل سال پیش که کارمند بودم میگویند زمین یا مسکن خواهیم داد وفعلا در یک خانه کلنگی ساخت پنجاه سال پیش ساکن هستیم . وهمیشه برای حل مشکلات مالی ایثارگران برای دولت بار مالی دارد .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi