شناسه خبر : 65921
پنجشنبه 19 ارديبهشت 1398 , 15:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از معلمان رزمنده و ایثارگر «عسلویه»

تجلیل از معلمان رزمنده و ایثارگر «عسلویه»

مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم درآیینی از معلمان رزمنده و ایثارگر شهرستان عسلویه تجلیل شد.

  به گزارش بلاغ،از شهرستان عسلویه، حجت‌الاسلام میرشکاری در آیین  تجلیل از معلمان رزمنده و ایثارگر عسلویه اظهار داشت: کار معلمان همچون کار انبیاء است و الگوی عملی جامعه هستند و جامعه باید به مقام معلم احترام بگذارد و معلمان ایثارگر الگوی تمام عیار دانش‌آموزان و از یادگاران دوران شکوهمند دفاع مقدس هستند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه افزود: شهید مطهری جامع علوم بود وکتاب‌های خوبی با عناوین مختلف تألیف کرده که از منابع خوب و معتبر اسلامی است و برای تمام گروه‌های سنی کاربرد دارد.

وی ادامه داد: کتاب داستان راستان ایشان به خصوص برای دانش‌آموزان بسیار شیرین و جذاب است. معلمان ما باید سیره این شهید را الگوی خویش قرار دهند و در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان از آثار علمی این شهید استفاده کنند و به خصوص در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب طرح شده است بکوشند.

 رئیس آموزش و پرورش عسلویه با تبریک هفته معلم و با ادای احترام به مقام شامخ شهدای فرهنگی خصوصا شهید قنبر قنبری تنها شهید فرهنگی شهرستان عسلویه  گفت: از مجاهدت و ایثار رزمندگان و ایثارگران و خانواده محترم شهدا قدردانی می‌کنم.

اسماعیل جبری  افزود: امنیت و آرامش امروز کشور  مدیون ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام هستیم.

به گزارش فارس، در این مراسم تعدادی از معلمان ایثارگر خاطرات خود را بیان داشتند و در پایان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از آنها  تجلیل شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi