شناسه خبر : 66504
چهارشنبه 08 خرداد 1398 , 11:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

میزبانی ۱۵۰۰ مسجد از پیکر شهدا در شب‌های قدر

سرهنگ ابراهیم رنگین مسوول ستاد معراج الشهدای تهران  با اشاره به میزبانی حسینیه‌ها و مساجد از پیکرهای شهدا، اظهار داشت: پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در لیالی قدر مهمان تعدادی از مساجد و حسینیه‌های استان های تهران و البرز شدند.

وی افزود: پیکر مطهر این شهدا تاکنون طی 2 شب از لیالی قدر مهمان هزار مسجد، حسینیه، امامزاده و مجالس بزرگ در 2 استان تهران و البرز شدند.

مسوول ستاد معراج الشهدای تهران بیان کرد: قرار است پیکر این شهدا امشب در سومین شب از لیالی قدر مهمان 400 مسجد و هیئت دیگر باشد که در مجموع در طول سه شب، حدود هزار و 500 مسجد و مجلس میزبان پیکرهای مطهر شهدا می‌شوند.

رنگین تصریح کرد: پیکر این شهدا در مبادله اخیر بین ایران و عراق به کشور بازگشته است و مربوط به عملیات‌های رمضان در پاسگاه زید، خیبر در جزیره مجنون، محرم در شرهانی، کربلای 5 در شلمچه، بدر در شرق دجله، مسلم ابن عقیل در سومار، کربلای 6 در سومار، والفجر 1 در فکه و تک ایذایی در جزیره بوارین است.

وی با بیان اینکه حضور پیکرهای شهدا در مساجد و حسینیه‌ها با استقبال مردم رو به رو شده است گفت: این کار جهت منور کردن هرچه بیشتر مراسم احیای شب‌های قدر صورت گرفته است.

 

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi