شناسه خبر : 69697
دوشنبه 01 مهر 1398 , 11:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بچه ها درمان و بیمه را فراموش کنید!

معلم جانباز - مگر به جز این است دولت حسن روحانی و مدیرانش دقیقا" ضد ایثارگری ست نمونه اش زیاده از نام گذاری های جدید اماکن تا بیمه های درمانی و وام ها تا هرچه فکر کنید و این کار عمدی و صرفا" برای ناامید کردن جریان انقلابی ست البته آنها مجهز به سلاح تحریم و نبود اعتبار هم هستند.

 روزگار غریبی ست دکتری می گفت در جلسه بنیاد شهید و بیمه دی که همه داروخانه ها و پزشکان دعوت کرده بودند وبه اصطلاح درخواست مساعدت داشتند ضمن سخنان خود تاکید میکردن در نوشتن دارو و تحویلش سختگیری کنید. یعنی دکتر دارو کم هم در کمیت وهم در کیفیت ملاحظه بیمه دی را بکنند و داروخانه تا می توانند با اعلام اینکه قرارداد ندارند آنها را دست بسر و در نهایت اگر هم انجام شد در تعداد دارو رعایت حال بیمه دی داشته باشد.

 این پزشک محترم بدون ترس گفت و ناراحت بود که خدمات ایثارگران این چنین دست مایه سوداگران بی درد می شود. در استان ما هیچ دکتر متخصص اورتوپدی و قلب قرارداد با بیمه دی ندارند. خودم حضوری رفتم نزد معاون درمان اداره کل بنیاد استان با کمال افتخار قبول کرد و علت آن را ندادن اعتبار به موقع و ترک یک طرفه قرارداد از سوی پزشکان می دانست. اینه وضعیت ایثارگران و ما ٢٩٠ نماینده داریم که هرکس به دنبال منافع خود است فراکسیون ایثارگران به جای فشار جلسه آشتی کنان با جناب آفای شهیدی برگزار کردند.

  این نشان از چیست؟ به جز سرگرم کردن ما؟ رنجاندن وناامید کردن و به یغما بردن هزاران میلیارد پول بیمه کسب سود فراوان و...
فریادرس کیست؟ هیچ کس چرا ؟ چون مسئولین تنظیم بودجه و رئیس دستگاه برایش اهمیتی ندارد ایثارگران چه مشکلی دارند!
دقیقا مسئله ما مسئله یارانه هاست. انقدر یارانه اضافه نکردن تا ٤٥ دلار ماهانه شده ١٠ دلار و بیمه هم از طلایی الان هیچ فلزی نیست تا کم کم اگر یارانه را قطع کردن مثل این ماه کسی نرود برای ابقا چون ارزشی نداره وبیمه انقدر ناچیز شده ارزش این داروخانه و آن داروخانه رفتن نداره و با فاکتور بردن بیمه دی فایده ای ندارد یعنی مشکل آنی حل نمی کند پس کم کم ما هم بیمه طلایی را فراموش کردیم.

یا حق

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
اقای شهیدی شاید نتواند هزینه درمان را تامین کند، ولی حداقل می توانست به سازمان هدفمندی یارانه ها یک نامه بزند که در این شرایط یارانه جانبازان را قطع نکنند.
سلام خدا قوت عزیزان زحمت کش فاش نمیدونم خیلی وقتتان رو میگیرم و صبورانه بادل وجان وقت می‌گذارید ومیخونیدوباناراجتی مشکلاتمان ناراحت واز گشایش کارمون خوشحال میشید همسرم که وضعیتش را میدانید زندگی نیست مردن تدریجی هست به حرمت این ماه و عاشورایی که سینه سپرکردیدوزمینهای تفدیده نخلهای سربریده و...درنوردیدند همسرم خون دفع میکنه و تا صبح بالای سرش بیدارم ناله هاش اهنگ زندگیم شده بچه ها خواب ندارند خسته شدند پول هم که هیچ ...... تا صبح مسکن اسپری و داروهای ولرم مید م بخوره آروم بشه گریه اشکی ندارم عمل. شبکه‌ای مروارید دارم ولی اینو چکارکنم مثل این 40/50روز اومدم بیمه دی قول دادند.هزینه هارولد شرایط همسرم بدهند امروز رومیکنند.میگه آماده پرداخت هست تهران باید اقدامها یک کاری کنید دکترها نه دارو نه آزمایش می نویسند و میگویند باید بستری بشی
اقای ساقی ترا خدا با بیمه دی دکتر عباسپور .مسئول مربوطه وضعیت منو بگیدهرجاببر مش پول بدم از کجا بیمه دی بایدکارهایم را راه بندازنه من رو پاس بدهند شعبه به دفتر،دفتربه شعبه بدادم بسیاردور میام بیمه دی تعدادی فاکتور کردند موقع جابجایی زمستونی فرستادن تهران اقای دشتی قول داد از این ببعد فاکتورهای منو زود پرداخت کنند ما بابا رآنه و حق پرستاری زندگی میکنیم تا اخر خودتون میدانید نزدیکترین عوض میشه حتی دوماه میاد ببینه راست یا دروغ خدا آن شاا...بکنه تا بدونن مردیضداری بد دردی. هست بیمه دی مریض ترم کرد نمیتونم نگاهش کنم امروز بهش چی بگم خدایا نگاهم کنه میفهمه شما که بالاپشت میز خدمت نشستید کم بدبختی و سختی نکشیدیم بس کنید ما همه بازچشم اقای شهیدی دکترعباسپور می دونیم که مارا رها ا رها کردند
چرا افراد ذی ربط کاری انجام نمی دهند . نمایندگان مجلس کجایند روحانی که با شهیدی دستشان در کیسه است و یار غار هستند چرا افرادی که روزی وظیفه دفاع از کشور را به عهده داشتند باید موردبی مهر ی قرار بگیرند
ما فرزندان جانباز حق داریم حداقلها را از سفره وسیع انقلاب داشته باشیم؛ مسائل درمانی شوخی بردار نیست، آیا وقت آن نرسیده با بیمه دی فسق قرارداد کنید؟ بخاطر شرایط جسمانی و روانی پدرانمان از نظر سلامت قشر آسیب پذیر جامعه هستیم، بنیاد شهید لازم است موضع خود را آشکار کند آیا نماینده خانواده های شاهد و ایثارگر هست یا جیره خواران نظام؟ آیا وقت آن نرسیده است که شفاف سازی شود؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi