شناسه خبر : 71909
دوشنبه 23 دي 1398 , 13:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نگاهی به سهم بانک سپه از حضور در دفاع مقدس

بانک سپه همچون ارگان‌ها و نهاد‌های دیگر کشور ده‌ها شهید و صد‌ها جانباز را در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

دفاع مقدس صحنه حضور اقشار و افراد مختلف از گروه‌های متفاوت جامعه بود، همه آن‌های که احساس مسوولیت کرده و به میدان جهاد قدم گذاشتند از هر قشر و سن و حرفه‌ای که بودند با یک هدف لباس رزم بر تن کردند و در مقابل دشمن ایستادند.

حضور طیف وسیعی از مردم در جنگ باعث شد تا این میدان به صحنه بی بدیلی از همدلی و وحدت و اتحاد مردمی تبدیل شود تا جایی که در تاریخ به عنوان نقطه روشنی از انقلاب سالامی به ثبت برسد.

در این میان سازمان‌ها ارگان‌ها و نهادهای مختلفی با تقدیم شهدایی در دوران دفاع مقدس نام برگی درخشان و ارزنده را در تاریخ کشور ثبت کردند. بانک سپه به عنوان اولین بانک ایرانی نیز در این میان با تقدیم ده‌ها شهید و صدها جانباز سهمی در این میان داشته است.

این بانک در مجموع 30 شهید، 786 جانباز و 216 آزاده تقدیم انقلاب کرده است. جامعه ایثارگر این بانک نیز شامل 827 فرزند شهید و هزار و 538 رزمنده است که حدود 15 درصد از کل کارکنان این مجموعه و 22 درصد از کارکنان شاغل را تشکیل می‌دهند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi