شناسه خبر : 73432
شنبه 02 فروردين 1399 , 10:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به همت گروه جهادی ایثارگران بدون مرز

توزیع پک بهداشتی بین خانواده ایثارگران بوشهر/تصاویر

توزیع بسته های بهداشتی درمیان تعدادی از جانبازان هفتاد درصد و قطع نخاع و والدین معظم شهدای بوشهر توسط خود ایثارگران انجام شد.

فاش نیوز - توزیع بسته های بهداشتی درمیان تعدادی از جانبازان هفتاد درصد و قطع نخاع و والدین معظم شهدای شهرستان بوشهر توسط ایثارگران انجام شد.

 به گزارش علامه زاده خبرنگار فاش نیوز از بوشهر، در راستای پشتیبانی از مدافعان جبهه سلامت و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و کمک به رعایت توصیه های بهداشتی عزیزان ایثارگر، گروه جهادی ایثارگران بدون مرز و کانون همبستگی فرزندان شاهد استان بوشهر با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در اقدامی مشترک نسبت به تهیه یک بسته بهداشتی اقدام نمودند.

 این بسته بهداشتی شامل محلول ضد عفونی کننده دست و سطوح، ژل ضدعفونی کننده دست و تعدادی ماسک بود که در میان برخی از والدین معظم شهدا و جانبازان هفتاد درصد شهرستان بوشهر توزیع شد.

 در این حرکت خودجوش که با مراجعه به درب منازل این عزیزان همچنان ادامه دارد، کمیته مردمی مدافعان سلامت، بسیج دانشجویی و گروه جهادی شهید هادی شهرعالی شهر نیز مشارکت داشته و انتظار می رود با حمایت و پشتیبانی مسئولین، این بسته بهداشتی برای همه عزیزان ایثارگر در معرض آسیب تهیه و توزیع شود.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام وعرض ارادت خواستم از زحمات انجمن ضایعات نخاعی در راستای تحویل بسته های مواد ضد عفونی کننده ماسک ودستکش در این زمان سخت تقدیر وتشکر صمیمانه داشته باشند درود بر شما عزیزان وبرادران وخواهران عزیزم در فاش نیوز دوست داشتنی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi