شناسه خبر : 74249
پنجشنبه 04 ارديبهشت 1399 , 11:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خودرویی برای ۱ جانباز خسته

جانباز خسته - اینجانب جانباز 30 درصد هستم و خسته ام از این که می بینم بعد از این همه خون دادن و فداکاری های جوانانی برای این مرز و بوم هنوز این همه مشکل دارند.

جوانانی که درس، همسر و فرزند، پدر و مادر و خانه و خانواده خودشان را گذاشتنذ و رفتند تا از وطن و خصوصا" از اسلام و دین دفاع کنند. حال می بینیم که یک جانباز یا پدر و مادر شهید این قدر حق ندارند که برای رفت و آمد خود به درمانگاه و بیمارستان، در این وضعیت کرونایی کشور یک ماشین پراید داشته باشند تا بتوانند حداقل بدون دغدغه و استرس به دنبال درمان خود باشند.

ما و دیگر ایثارگران و شهدا خون ندادیم که یک سری از مسئولین و از رانت خواران این گونه ناجوانمردانه با ارز ۴۲۰۰ دولتی که حق بیت المال است هر کاری دلشان خواست انجام دهند و خودروهای داخلی را با چندین برابر قیمت به مردم بفروشند.

چرا دولت و یا قوه قضائیه ورود نمی کند؟

 از تمام کسانی که واقعا" دلسوز مردم هستند، مردمی که با تمام گرانی و تحریم و کرونا پای ارزش های انقلاب با ایثار و شهادت ایستاده اند و از این مملکت دفاع می کنند و همیشه در همه صحنه ها هستند درخواست می کنیم که رسیدگی کنند تا لااقل جانبازان 30% اعصاب و روانی چون من بتوانند یک خودرو مثل پراید با قیمت کارخانه تهیه کنند تا کمکی باشد برای رفع مشکلات جسمانی و درمانی ما.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
دلت خوشه ها
دلت خوشه ها
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi