شناسه خبر : 74332
شنبه 06 ارديبهشت 1399 , 14:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

"زنگ ورزش آنلاین"، حاضر!

از نکات قابل توجه در این برنامه، حضور تعدادی از بانوان جانباز و جانبازان نخاعی گردنی می باشد که انرژی مضاعفی را بر فضای زنگ ورزش، نرمش و نشاط ایجاد کرده است.

فاش نیوز - در فضای کرونایی کشور و قرنطینه شدن جانبازانِ در معرض خطر بیشتر از جمله جانبازان نخاعی در منزل، به  جهت حفظ سلامتی و بالا بردن روحیه، نشاط و سطح ایمنی بدن آنها، به همت تعدادی از جانبازان نخاعی به سرپرستی جانباز "مهدی اسدزاده" گروه "زنگ ورزش آنلاین" ویژه جانبازان در شبکه های اجتماعی راه اندازی شده و در حال فعالیت است.

 به گزارش فاش نیوز، در این برنامه که روز های زوج از ساعت 12 ظهر با حضور ورزشکاران جانباز برگزار می شود، جانبازان حاضر با مربیگری، راهنمایی و هدایت تعدادی از ورزشکاران و مدال آوران جانباز در میادین رسمی کشوری و بین المللی و حتی پارا المپیک به انجام حرکات ورزشی می پردازند که این امر به نشاط و تندستی جانبازان کمک شایانی می کند.

بر پایه این گزارش غیر از انجام تمرینات و حرکات نرمشی و ورزشی توسط مربیان، مقرر شده است که هر یک از مربیان و مدال آوران ورزشی جانباز با تهیه کلیپ تصویری، انجام صحیح ورزش و نرمش های روزمره در فضای منزل را آموزش دهند.

این برنامه که مدت زمان آن 30 دقیقه اعلام شده با حضور و غیاب ثبت نام کنندگان آغاز می شود و سپس به صورت جمعی در فضای مجازی
هماهنگ با یکدیگر اقدام به انجام نرمش و ورزش می کنند.

از نکات قابل توجه در این برنامه، حضور تعدادی از بانوان جانباز و جانبازان نخاعی گردنی می باشد که انرژی مضاعفی را بر فضای "زنگ ورزش، نرمش و نشاط" ایجاد کرده است.

جانبازان نخاعی می توانند با مراجعه به آدرس اعلام شده، ضمن ثبت نام در این گروه، در انجام ورزش و تقویت روحیه و نشاط جسمی و روحی خود و دیگر جانبازان موثر باشند.

https://t.me/joinchat/BoJUvxMbvfJ_5eLx42y4hA

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi