شناسه خبر : 76689
پنجشنبه 16 مرداد 1399 , 13:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حاج اسدالله رئیسی

جانباز نخاعی همرزم حاج قاسم به یاران شهیدش پیوست

این فرزند کویر و بزرگ شده‌ی در دامان سختی‌ها کوه دردی بود که دلی دریایی و سینه‌ای سبز و فراخ و روحیه‌ای انرژی‌بخش داشت و عطر ایمان به خدا و عشق به مردم و انقلاب از وجودش متساطع بود...

فاش نیوز -  جانباز نخاعی و هم‌رزم و فرمانده‌ی یکی از گردان‌های حاج قاسم سلیمانی، پس از عمری مجاهدت و تحمل سختی‌های ناشی از مجروحیت و جانبازای، صبح امروز در یکی از بیمارستان‌های شهر کرمان به یاران شهیدش پیوست.

برپایه‌ی این گزارش، حاج اسدالله رئیسی که از جانبازان نخاعی نام‌آشنای کرمانی و از هم‌رزمان و فرمانده‌ی یکی از گردان های سردار سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی بود، پس از عمری مجاهدت و تحمل سختی‌های ناشی از مجروحیت و جانبازای، صبح امروز در یکی از بیمارستان های شهر کرمان به درجه‌ی رفیع شهادت که آرزوی دیرینه‌اش بود نایل گردید.

این جانباز فدارکار و صبور، زاده‌ی سال 1337 درشهر جیرفت استان کرمان بود، 24 تیرماه سال 1361 در عملیات رمضان مجروح شد. با اینکه به خاطر نوع مجروحیت‌اش از ناحیه‌ی نخاع و جسم نحیفش، وضعیت دشواری داشت، اما مدام و تا همین اواخر و حتی در زمان شدت یافتن مشکلات جسمی و بستری بودنش در بیمارستان، تنها دغدغه‌اش اسلام و انقلاب و یاران هم‌رزمش بود و در مقابل این‌ها اصلا مشکلات خودش را به حساب نمی‌آورد.

او که از پیش از انقلاب شغل معلمی داشت، پس از انقلاب نیز و حتی مجروحیت نیز به کار معلمی اشتغال داشت و در استخدام آموزش و پرورش بود و مدتی هم در شهر قم به تحصیل علوم حوزوی پرداخت، مسایل سیاسی مربوط به انقلاب و نظام اسلامی را نیز باجدیت دنبال می کرد.

حاج اسدالله بااینکه این اواخر به خاطر دارا بودن زمینه‌های متعدد، به بیماری‌های صعب‌العلاجی چون سرطان و درنهایت هم کرونا مبتلا شده بود و قامت تکیده‌اش تکیده‌تر و پوست و استخوانی شده بود، ولی روحیه‌ای بسیار بالا داشت و خم به ابرو نمی‌آورد.

این فرزند کویر و بزرگ شده‌ی در دامان سختی‌ها کوه دردی بود که دلی دریایی و سینه‌ای سبز و فراخ و روحیه‌ای انرژی‌بخش داشت و عطر ایمان به خدا و عشق به مردم و انقلاب از وجودش متساطع بود.

جانباز شهید رئیسی، فردی مومن، متشرع و متعهد بود و باوجود شرایط سخت، اهل تهجد و شب زنده‌داری بود و نماز شبش را، اگر شده به صورت خوابیده برتخت بجا می‌آورد.

گفتنی است پیکر پاک این جانباز شهید روز پنجشنبه به زادگاهش جیرفت منتقل و به خاک سپرده می شود.

فاش‌نیوز سال گذشته گفت و گویی خواندنی با جانباز شهید رییسی با عنوان «فرمانده گردان تحت امرحاج قاسم از سردار دل‌ها می گوید» داشته است.

اینستاگرام
تاج سر بوالبشر ، خاک شهیدان ماست ایت شهدا تا ابد فخر بنی آدمند

روحش شاد، به راستی که اسوه ی صبر و مقاومت و توکل به ذات اقدس الهی بود و همیشه لبخند رضایت و حیا و ادبی وصف نشدنی بر چهره داشت ... به امید شفاعتش در روز حساب
توجان بازی توشهیدی تواهل تهجدبودی شب زنده داربودی ایام دردراسپری کردی حاج اسدالله وقتی به چهره ات درسالهای ابتدای جان بازیت مینگری وبعدبه تصویرت این روزهای آخرزندگیت نگاه میکنی صادقانه خداگواه است احساس حقارتی به انسان دست میدهدوبغضی گلوی انسان رامیفشاردکه احساس پوچی احساس نیستی احساس شرمساری میکنی وهیچ راهی نیست جزاینکه تصمیم بگیری باهمه توانت جان بی ارزشت رادراین مسیرنهادینه کنی وپای آرمانهای انقلابی که خون شماهانهالش رابارورکردبایستی تاازعدم خارج شوی وبخودت برسی شایدآن وقت راهی برای رسیدنت به دوستان باشد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi