شناسه خبر : 44550
چهارشنبه 01 ارديبهشت 1395 , 10:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معابر قزوین مزین به نام شهدا شد

نخستین جلسه‌ شورای نامگذاری استان قزوین در سال 1395 با حضور موحد لطفی رئیس اداره فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سایر اعضا در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر قزوین برگزار شد.
در این جلسه 25 طرح نامگذاری معابر به تصویب رسید که از این تعداد 15 طرح به نام شهدا مزین شد.
لطفی نامگذاری معابر به نام شهدا را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ارزشمند برشمرد و گفت: نامگذاری معابر شهر به نام شهدا، در انتقال مفاهیم ارزشی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی دارد.
رئیس اداره فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: تمام تلاشمان را برای پاسداشت و زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا در سطح شهر، به کار می‌گیریم و با بررسی‌های همه جانبه و شناسایی محله‌های شهدا، آنها را مزین به نام شهید مربوطه می‌کنیم.
وی با اشاره به تعداد محل‌هایی که به نام شهدا نام گذاری شده است، اظهار داشت: تاکنون در سطح شهر قزوین 570 معبر، کوچه‌، خیابان‌ و میدان‌ به نام شهدا مزین شده است.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi