شناسه خبر : 47394
یکشنبه 20 تير 1395 , 13:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ناقص شدیم تا عده ای کیفشان کوک باشد!

آیا عدالت علوی در مملکت اسلامی جاری ست؟ آیا می توانیم بگوئیم فاصله طبقاتی البته در قشر حقوق بگیر دولتی زیاد نیست؟

معلم جانباز - سلام به دوستان فاش نیوز و همسنگران عزیزم!

 شرح حال مشکلات و معیشت جانبازان و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس واقعا" زجرآور و جای تاسف و نگرانی دارد. سالها گذشته. نوجوانان وجوانان دهه 60 الان سنشان بالای 50 سال است. ریش ها سفید شده، چهره های بشاش آن روز، چروکیده و غمبار گشته. جوانانی که فقط برای شهادت گام برداشتند ولی از غافله جا ماندند. تنها خاطرات هور العظیم و فاو و چزابه و بلندی های کردستان تپه های برفی و.....گه گاهی ذهنشان را مشغول می کنند.

  آن روز نه برای پول و نه امتیاز ونه درصد و فقط و فقط برای لبیک به پیر مرادشان حرکت کردند وسلامتی شان را فدای ایران و ایرانی نمودند اما در این سال های گذشته، کسانی برسر سفره این جانبازان نشستن و خوردن بردند و برای رد گم کردن گاهی هم شعار ایثار و ایثارگری دادند. هیچ کاری که لازمه معیشت وکاستن از درد و آلام این قشر باید انجام میشد در قالب مصوبات و قانون های توخالی باقی ماند. خود آقایان قانون گذار و دست اندکار میلیونی که چه عرض کنم میلیاردی حقوق و مزایا وپاداش گرفتند، فرزندانشان در لانه روباه مکاره تحصیل می کنند و عده ای هم فرزندان نورچشمیشان را به دامن استکبار سپردند تا بعد از برگشتن برای محل تحصیلشان تلاش کنند خانه های چند میلیاردی، حساب های خارج کشور وهزاران نعمتی که از خوان دست رنج ایثارگران برای خود انباشته کردند تا به اهل بیتشان بد نگذرد. این روزها وقتی از حقوق های نجومی صحبت می شود و بعضی از مدیران برای خوب جلوه دانشان خیش های به ظاهر کمشان را منتشر می کنند.

  آنجاست که دردمان مظائف می شود. مثلا" فلان مدیر ونماینده گفته من کم می گیرم 8میلیون و دویست هزار تومان حقوقمه و 3 میلیون هم از آن شغل دومی می گیرم. بقیه جاها هم مجانی خدمت می کنم. اگر کمی دقت کنیم بعد ایثار مدیرانمان را درک می کنیم. حالا یک رزمنده معسر چهارصدوپنجاه هزارتومان می گیرد، مستاجر هم هست و 4تا بچه هم دارد و یک دانشجوی آزاد.

 خواستم حساب کنید چگونه این شخص روزگار می چرخاند و یا مثلا" من معلم با 31سال خدمت و مدرک لیسانس یک میلیون و ششصد... آیا عدالت علوی در مملکت اسلامی جاری ست؟ آیا می توانیم بگوئیم فاصله طبقاتی زیاد نیست البته در قشر حقوق بگیر دولتی؟ دوستان حالا می فهمیم چرا برای نماینده شدن میلیاردی خرج می کنند. حالا فهمیدیم اگر خدمتکار ستادی باشی بیشتر از استاد دانشگاه شهرستان سود می برید. آقایان مسئول تاکجا وکی قراره مردم را در تنگنا وفقر نگه دارند وخودشان بریزند و بپاشند؟ عجب رسمی! به خدا می گویند مردم ولی نعمتند. راست گفتند آیا باید قبول کنیم که ما رزمندگان وجانبازان کشورمان را حفظ کردیم و خون دادیم، ناقص شدیم تا عده ای کیفشان کوک باشد؟!!!

 امسال 12 درصد به حقوق بازنشستگان اضافه شد. آقای نوبخت کلی منت گذاشت که وضع دولت خوب نیست وگرنه این مبالغ کمه حالا با این حقوق وپاداش های نجومی از خزانه خالی پاسخی دارند تا جواب ملت فقیر بازنشسته را بدهند یا جواب آن رزمنده ای که دم عید به علت کمبود اعتبار به جای افزایش حقوقشان کم شد؟ بخدا اگر کمی وجدان داشته باشند باید استعفا دهند. مثل مسئولین چینی هرچند مسلمان نیستند وکمونیست هستند اما وجدان دارند و از آن چیزی که اعتقاد دارند می ترسند اما مدیران نجومی خون آشام ما هنوز توجیه می کنند و دولت سعی در تبرئه آنها دارد. پس نتیجه می گیریم که هرچند مسلمانند اما از خدا نمی ترسند! امیدواریم روزی خداوند منان شر دزدان وخائنین به مردم ونظام اسلامی را از سر ما قطع کند. آمین

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام.ای کاش نامردنبودند.ای کاش عاطفه ووجدان وانسانیت درهمه جابود.ای کاش مارابه امان خدارهانمیکردند.ای کاش رسیدگی میشد.ای کاش به حرفهای ماگوش میدادندوفقط به حرفهای مدیرانشان گوش نمیکردند!ای کاش دردهای ناحق ماپایان می یافت وای کاش فریادرسی بود.....بلی ناقص شدیم تاعده ای خوش باشند....ای کاش فریادرسی بود......باتشکرازشما.
جای شهداءوامام شهداءخالیست.......اللهم صل علی محمدوآل محمد.
بنام خدا
سلام
بی شک افرادی همانند شما عـزیز تا زمانی که قلم علم و دانش را با جوهـر اندیشه و معرفت در دست دارند و بصیرت سرلوحه کارشان است ، سربلند و پیـروز خواهند بود.
از مدیران هوشمند و لایق فاش نیوز که با توجه به زحماتشان و رای و استقبال مردم از سایت،، انسانهایی بزرگ و تاثیرگذار و موفقی هستند تشکر می کنم.
...
......
......
........
علم الانسان مالم یعلم
.............
بنیانگذارکبیرانقلاب حضرت امام (ره) چه زیباوحکیمانه فرمودند:نگذاریدپیشکسوتان جهادوشهادت درپیچ وخم زندگی به فراموشی سپرده شوند...
رهبر معظم انقلاب :
"هر چقدر در اینده هم از حماسه دوران هشت سال دفاع مقدس سخن بگوییم کم است ".
نسل جان بر کف 8 سال دفاع مقدس ودوران پر افتخار ان از نادرترین دوره تاریخ ملت ایران است که شاید برای ان مقطع ,و حماسه سازان عاشق ان ,طی قرون متمادی جغرافیا یی وتاریخی ,"المثنایی "تکرار نشود.
ارزش این پدیده بی بدیل ,وابر مردان شیفته شهادت ,ان روز را که روزهای بحرانی و سخت امتحان الهی خود راپس داده اند ,پاس بداریم وبه یاد داشته باشیم رمز حفظ نظام ودست اوردهای ان ابتدا حمایت همه جانبه از ایثارگران وپیشکسوتان "جهاد وشهادت "می باشد .
که البته وظیفه ایثارگران به عنوان " سند وگواه " دروصف ونگارش ودفاع از تاریخ زرین دفاع مقدس بیشتر ومضاعف است .
قدر زر زرگر بداند ,قدر خاک را کوزه گر
درودفراوان به همه ازادگان رزمندگان وشهدا ی مظلوم .
وسپاس به بسیج دانش اموزی که به همراه معلمان خود که سنگر جبهه ها را خالی نگذاشتند و دراین ازمایش ودفاع مقدس سهم فراوان و شایسته ای از خود به یادگار گذاشتند .
سلام.جانباز نابینا(یک چشم مصنوعی و یک چشم در حد درک نور و سایه،که در رفت آمد باید همیشه یک نفر همراه داشته باشم.)بعلت مصدومیت شیمیایی که به دلیل مشکلات حاد ریوی( بنا به نظر پزشکان معالج بطور مستمر و مداوم باید از دستگاه اکسیژن ساز استفاده کنم،بطوری که دکتر سهراب پور نوشته باید باآمبولانس رفت و آمد کنم،اما چون درصدم پایینه، آمبولانس نمیدهند و حتی پول آژانس هم تا بحال برای مراجعات پزشکی و درمانی گرفتیم.بعلت اینکه مشکل شدید اعصاب و روان دارم و بطور دائم و همیشگی تحت نظر پزشکان معالج هستم.(و چون بطور مداوم تشنج دارم برای رفت و آمد باید همیشه همراهی داشته باشم)از بالای زانوی پای راست دچار مشکل نقص عصب هستم و زیر زانو پای راستم چندین بار سابقه مجروجیت شکستگی ساق پای راست و زیر زانو دارم که با سه عدد بریس مختلف راه میروم و هم چنین سه سانت کوتاهی پا دارم.(که پزشکان معالج نوشتند که باید با دوتا عصا راه برم) بعلت مشکل مجزوحین کمر از بریس استفاده میکنم و هزاران درد و بدبختی(فقط 30 درصد دارم همسری معلول(یک دست و یک پا معلول هستند.ما سه فرزند(بیکار،دانشجو و محصل داریم)و بعلت بیماری های مداوم همسرم و معالجات مداوم خودم زندگی مان چند ساله که فلج شده.یک سال هست که بعلت شدت یافتن مصدومیت های بجا مانده از جنگ و تبعات سیر بیماری و گذر سنی بطور کلی زمین گیر شدم و بطور مستمر در منزل یا بیمارستان بستری هستم.در امور پژوهشی در حوزه دفاع مقدس در نهادها،سازمان ها و جاهای مختلفی کار کردم و میشه گفت حدودا در این حوزه شناخته شده هستم.اما حالا دیگر کسی حتی کاری بما نمی دهد تا آبروی مان پیش زن و بچه ام حفظ شود. هزینه های درمانی فقر را در زندگی مان رونق داده و دیگر توان گذران زندگی را نداریم.خدا میداند که آنقدر تهیدست شدیم که هزینه مراجعه به آزمایشگاه و پزشکان معالج را نداریم.قبلا به بعضی رو انداختم اما گشایشی در وضع فلاکت بارمان ایجاد نشده.در اوج ناامیدی این کانال را یکی از همرزمان قدیمی که به وضع ما آگاهی داشت، بما پیشنهاد داد.حال من و همسر معلولم خوب نیست.آیا کسی هست که بتوانم به ایشان مراجعه کنم و مدارک و مستندات را ارائه کنم.چندین ساله که شرمنده ی زن و فرزندانم شده ام.بعلت همین مشکلات چندی بار زندگی ما تا حد فروپاشی هم رسیده،حال ما در این شرایط سخت سرگردان و آواره ماندیم.خواهش میکنم که کمک مان کنید.برادر عزیزم از اینکه مزاحمتان شده ام شرمنده و روسیاهم،لطفا حلالم کنید.التماس دعا. یا علی.
آقای پوشکان هر چی امام راحل فرمودند عکس آن را شاهدیم.
شهادت شهیدان و مجروحیت رزمندگان و اسارت آزادگان ابزار سیاسیون شد.
شعارشان برای نشان دادن ایمان و تقوا ما شدیم.
و عملشان پشت درهای بسته چپاول و تاراج و تضییع حقوق من و تو ما و شما .
خسته ام از زمین و زمان .از هر چی مسئولین می گویند انزجار دارم و حتی به چشمان خودم اطمینان ندارم. ایمان مان را گرفتند و ....
حرفها دارم اما ... بزنم یا نزنم؟
با توام، با تو خدا را! بزنم یا نزنم؟

همه حرف دلم با تو همین است که دوست...
چه کنم؟ حرف دلم را بزنم یا نزنم؟

عهد کردم دگر از قول و غزل دم نزنم
زیر قول دلم آیا بزنم یا نزنم؟

گفته بودم که به دریا نزنم دل اما
کو دلی تا که به دریا بزنم یا نزنم؟

از ازل تا به ابد پرسش آدم این است:
دست بر میوه ی حوا بزنم یا نزنم ؟

به گناهی که تماشای گل روی تو بود
خار در چشم تمنا بزنم یا نزنم؟

دست بر دست همه عمر در این تردیدم:
بزنم یا نزنم؟ ها؟ بزنم یا نزنم؟
سلام ای بنده خدا وای همسنگردردمند دیروز شماخودآگاهیدکه 28سال استکه خداومسولین هم ازروش مارزمندگان رازده بازاین شعرتوراکجای دلمان جای دهیم که همه اش ازبزنم یانزنم میگوید.دوست گرامی بگوماکه تب خورجهانیم انهم ماسوختگان رایزند..........
سلام ، با وجود تلاشها و فداکاریها و ایثار سربازان گمنام ، فاجعه حمله به نماینده مجلس توسط اشرار مسلح غرب کشور باعث شد تا روزهای سخت و دشوار دوران فاجعه بار دولت غربگرای اصلاحات را یاد آوری کنیم. آن روزها در استانهای مرزی اشرار مسلح و گروگانگیری و قتل و جنایت و ترانزیت علنی مواد مخدر رواج داشت. خوب بیاد داریم آن روزها و شبها خدمت در مناطق محروم استان خراسان مستلزم همراه داشتن کلاشینکف با خشاب آماده بود. آن روزها اشرار مسلح در استانهای مرزی کشور به سادگی حضور داشتند و مردم و برخی کشاورزان را گروگان میگرفتند یا به طرز فجیعی به قتل میرساندند.
بسیار متعجب و خوشحال بودیم در طول سه سال گذشته دولت اصلاح طلب فعلی اشرار مسلح و گروگانگیر در کشور حضور و فعالیت ندارند اما شاهد هستیم سیاستهای غلط اصلاح طلبان و غربگرایی در طول سالهای انقلاب همیشه باعث فتنه گری و اختلالات امنیتی و اقتصادی و اجتماعی و خیانتهای آشکار بر علیه امت حزب الله و تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت در کشور شده است.
میدانیم احزاب غربگرا کلیه فعالیتهایشان را بر علیه نظام اسلامی متمرکز کردند و باعث سهولت پیشروی دشمنان اسلام در دفاع مقدس و جنگهای فرهنگی و اقتصادی و غیره شدند. چرا دروغها و خیانتهای افراد مزدور و غربگرای نفوذی برای مردم افشا نمیشود تا هنگام انتخابات مردم کوچه و بازار که اطلاع و سر رشته از سیاست بازی و فریب مکاران ندارند گرفتار فریب و سیاستهای ضد انقلاب و دشمنان نظام نشوند؟
فقط حرف مفت شعار شعار الکی بنیاد باید درش تخته شه یک مشت از خدا بی خبر شدن همه کاره
کربلای جبهه ها.یادش بخیر،السلام علیک یااباعبدالله.سلام برشهیدان..توکل بخداوتوسل به سالارشهیدان امام حسین.ع.دلمان پرازخون است چه بگوییم فریادرسی نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!یازهرا.ص.
با سلام بله دوستان آری عدالت کامل رعایت میشه بنده جانباز20درصدهستم چهارصد هزارتومان می گیرم آقایان چهارصد میلیون تومان این اختلاف هست برای ماهابارمالی دارد برای آقایان حقشان است قضاوت باشماه
اگر روزی فرصتی باشد وپای سخنان مسئولین نجومی بنشینید چه دفاعیه دارند جز اینکه قدرت وثروت چشمانشان را کور کرده وانفدر خیانت کردن که قلبشان سیاه شده ونور معرفت از بین رفته وقناعت جایش را با حرص وتمع عوض کرده جالبتر اینکه این اقایان در دانشگاه وحوزه علمیه به دانشجویان خود درس قناعت خدمت ومعاد و...... میدهند اما خودشان به حرفای خود ایمان ندارند اگر کمی ساده تر بگیم انچه انها میگویند برای جوانان وخود عکس ان را انجام میدهند چه انتظاری باید داشته باشیم که در اینده نصل ما چه خواهند کشید جالبتر انکه اگر کسی مثلا مرغی بدزدد قانون ا به زندان وحد اسلامی اجرا میشود اما برای مسئولین دزد ما بالاترین مقام دولتی دفاع میکنند وگناهشان را به گردن مصوبات می اندازند مصوبه های که خود دولتیان جاری میکنند البته باید منتظر ماند تا برخورد قوه های سه گانه را دید شاید دزدان بیت المال هم سخت مجازات شدند
دوستان و برادران همرزمم در دورانی که پس از اوج شرف و مردانگی .غرور . اخلاق و انسانیت ( دوران دفاع مقدس و سالهایی پس از ان ) با اصل قرار گرفتن دنیا و اشرافیت و حضور قائدین و بله قربان گویان انها شرف و مردانگی و اخلاق به حاشیه رفت . امورات و معاش بزرگ مردان تاریخ الهی بدست . کسانی افتاد که ما را با محترمین اما فقرای کمیته امداد با ما برخورد نمودند اما هنوز مردانگی وشرف چون در و گوهری کمیاب در کشور انهم در بین خودمان یافت میشد . لذا از شما خواهش میکنم با اینکه درد جان و درد فقر امان غز شما بریده پس از همه بغیر از مومنین مخلص فقط و ففط بخدا پناه ببریم یقیننا او ما را کفایت و روزیمان با عزت بما میرساند ففط امورات خود را با بسپارید وافوض امری الی الله ان الله البصیر بالعباد انگاه اگر این وعده الهی تحقق نیافت . ضامنش صاحب همان سخن
بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَنْ يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِكُلِّ شَيْءٍ قَدْرًا ﴿۳﴾
و از جايى كه حسابش را نمى ‏كند به او روزى مى ‏رساند و هر كس بر خدا اعتماد كند او براى وى بس است‏ خدا فرمانش را به انجام‏رساننده است به راستى خدا براى هر چيزى اندازه‏ اى مقرر كرده است
سلام برهمه وشمادلاورگرامی..به اندازه نودسال حقوق دریافتی مان پاداش چاپلوسی وبلی قربان هایشان راگرفتندومیلیاردهاتومان خوردندوبردندوماهارادرفقروفشارگذاستند.!!!حالابایک استعفاء تمام شد..سلام برشهیدان ودرودخدابه تمام جانبازان وپاکان وخوبان جان فشانان دفاع ازکشور.خداجای حق نشسته..اللهم لولیک الفرج.
سلام بر شهیدان مظلوم دفاع مقدس و شهدای حرم
سلام چرا و هزاران چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حرکتی باید کرد تا دوستان خوشحال و دشمنان مایوس گردند.
سال 1366 وقتی دكتر بنیادشهید- جانباز قطع پا را از اطاقش بیرون کرد و گفت یکبار دیگر ببینمت پرونده ات را پاره می کنم. نظرم از این ها برگشت.
این همه شکایت در این سایت محترم، دریغ از یک پاسخ. چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این رفتارها با ایثارگران در کشور کفر جا ندارد چه برسد به ایران. چرا
چند نفسی باقیست خدا کند که بیاید مهدی فاطمه عج
خدایا باز هم رسوایشان کن.
9962
سلام فاش نیوز لطف کن گزارشی از بانک د ی تهیه کن ببین با سود سهام عدالت که گفتن سهام بانک دی خریدیم چی شد.آیا این پولها هم رفت به ناکجا آباد
ما ایثارگران مادیگرا هم نیستیم ولی مثل همه انسانها خانواه ما هم حق دارد یک رفاه نسبی داشته باشد رفاه نسبی بخورد تو سر .....ما چرخ زندگیمان هم نمیچرخد از کسانی که هزار جور دارو وقرص میخورند چه توقعات بیجایی دارندمیگویند کشور در شرایط سختی است یعنی چه ؟مگر چقدر از عمر ما ها باقی مانده چرا برای کسانی که بردند وخوردند ویک لیوان اب روش وراست راست راه میروند شرایط سخت نیست .وقتی در قانون سیاست ویا کار کسی به کار نیاید ودیگر به او احتیاج ندارند میشود مهره سوخته ما هم زمانی که جنگ بود عزیز بودیم حالا استخوان درگلوییم پس میشویم مهره سوخته نسلی که از همه چیزش مایه گذاشت برای سربلندی واعتلای وطنش .حالا فراموش شده .مدال وتقدیر وعیادت به چه کار میاید وقتی اصلا ما را نمیبینند اری توفیق داشتیم که در جبهه بودیم واجرمان زیاد است!ولی این توفیق مثل مدرک دکترایی است که بدرد قاب کردن میخورد وبرای خودمان ارزش دارد وگرنه دیگران فقط با ان عکس یادگاری میگیرند رزمندگان وایثارگران دلسردند ورنجورند وسرخورده از قوانینی که براحتی انها را دور زده وحقوقشان را نادیده گرفته .جوانیشان را دادند وحالا با انواع بیماری حتی نمیتوانندکار کنند وخرج خانواده شان را بدهند وشرمنده انها هستند راستی حضراتی که فیش های نجومی میگرفتید ویا میگیرید وکسی جرات نمیکند به شما نزدیک شود این بود معنی شعار از کجا اوردی اول انقلاب !! اختلاس ارتشا وفساد های کلان با ظاهری موجه!!

من رئیس بیمه هستم. حقوق صد میلیونی می‌گیرم تا صدها داروی ضروری و گران قیمت را از فهرست بیمه حذف کنم.
من رئیس امور بازنشستگان هستم. حقوق صد میلیونی می‌گیرم تا چند میلیون پاداش بازنشستگان را صدها روز به تأخیر بیندازم.
من رئیس امور استخدامی هستم. حقوق صد میلیونی می‌گیرم تا با ترفندهای مختلف مانع استخدام جوانان متخصص بشوم.
من رئیس بیمه کارگران هستم. حقوق صد میلیونی می‌گیرم تا حق بیمه میلیون‌ها کارگر را در بازی‌های اداری گم‌وگور کنم.
من رئیس خودرو‌سازی‌ هستم. حقوق صد میلیونی می‌گیرم تا خودروی ۶میلیونی را به قیمت ۳۰ میلیون به میلیون‌ها نفر قالب کنم.
من رئیس کمسیون پزشکی بنیاد هستم حقوق بالای صد میلیون میگیرم که حق جانبازان را در کمیسیون پایمال نمایم
من رئیس مادرزاد هستم. حقوق صد میلیونی می‌گیرم تا بگویم که برای ادای تکلیف و شوق خدمت به ارزش‌های انقلاب، رئیس شده‌ام و فرزندان من و تمام بستگان سببی و نسبی من هم برای ادای تکلیف (حتی پیش از رسیدن به سن تکلیف) رئیس خواهند بود. فرزندان مردم هم فعلا بیکار بچرخند و صبر کنند تا از این شرایط خطیر و برهه حساس بگذریم، بعد بیایند در آزمون‌های استخدامی ثبت نام کنند ببینیم
برادر... ... کی میگه اینان مسلمانند؟!اینان ازکفاربدترند،،،یعنی همان مصداق امام که فرمودند،منافقین بدترازکفارند!!!نزدیک است آن روزی که ملت به پشتوانه هم ودرسایه رهبری،اینان راسرنگون وازبالا. به زیربکشند،،،اینان دیگرحنای شان رنگی ندارد،ملت به شمافرصت نمیدهد!همچنان که به شاه خائن مجال ندادند!گورخودرابکنید،مرگ تان نزدیک است،ای شاه ها!ای هویداها!ای..........!و...
سلام. دربیابان گر به شوق کعبه خواهی زدقدم ، سرزنشها گرکندخارمغیلان غم مخور. برای حفظ نظام اسلامی و حراست ازکشورعزیزمان این جان و جسم ناقابل کمترین هدیه ایست که تقدیم داشتیم و به آن افتخارمی کنیم.انشاا...موردرضایت وپذیرش حضرت حجه بن الحسن(عج ا...فرجه) قرارگرفته باشد. ناقص شدن امثال ما و شما که دربهترین طریق و تحت فرماندهی ولایت فقیه بود پس ناراحت نیستیم، آنانی که به اصطلاح خودشان کیفشان کوک است و چنگ دربیت المال می اندازند و به صغیروکبیر و یتیم رحم نمی کنند درحقیقت قیامت را ازیادبرده اند. عزیزدل، جبهه و جهاد و جانبازی و آزادگی کجا و این دوروزدنیا که عده ای سرسفره انقلاب اسلامی حاضرشدند و آماده خوری کردند و هرروز شکمهایشان فراخ تر می شود و حیا نمی کنند کجا ، تفاوت اززمین تاآسمان است. متاسفانه کسانی که قراربود درنهادمقدسی کمرخدمت برای خانواده معظم شهدا و جانبازان وآزادگان ببندند هم انگار دچارفراموشی شدند و نگاهشان درراستای نگاه همان آماده خورها قرارگرفت و مثلا خواستند ازقافله عقب نیفتند. بعضی ازاین فیشهای حقوقی عجیب و غریب، یعنی این آقایان درمدت یک ماه به اندازه پاداش پایان خدمت سی سال یک کارمندآموزش وپرورش که آن را هم دوسال عقب انداختند و قسطی پرداخت نمودند، حقوق می گیرند؟. تازه ما فقط فیش حقوق اینهارا دیدیم و تعجب کردیم،اگرمیزان دریافتی های آنها را فقط در5سال نگاه کنیم وامهای چندده میلیونی و چندصدمیلیونی باکارمزد4% و 2% یا هیچ! ، وام خریدخودرو مثلا 120میلیون تومان، وام مسکن 250میلیون تومان، وام ضروری!! 80میلیون تومان، هزینه سفرحج تمتع! هزینه ازدواج فرزندان! هزینه سفر و.... تازه بعضی ازاین مدیران و کارکنان فقط تا پایان خدمت رسمی اقساط را پرداخت می کنند و پس ازبازنشستگی دیگر تعهدی به پرداخت ندارند و باصطلاح بخشوده می شود. چندصد شاید هم هزاران ازاین مدیران و مسئولان بوده اند و هستند و خواهندبود که هرماه به اندازه 2سال یک کارمند فقط حقوق می گیرند حالا مزایای دیگر بماند درحالی که یک جانباز بالای 50% آزاده حق مصرف داروی باکیفیت خارجی ندارد، اصلا کسی توجه نکرده و نمی کند که این رزمنده بسیجی اینهمه ترکش و گلوله دربدنش هست ایا زنده است، مرده است، چه می کند، درد می کشد، نمی کشد، کجاهست،چه جورزندگی می کند، زن و فرزندش دراین بیست و اندی سال چه ها که نکشیدند، جوربیماری اعصاب وروان وموج گرفتگی این جانبازان آزاده که هنوزترکشها و گلوله ها دربدنشان هست را چه کسانی کشیدند؟آیا کتک خوردن بچه ها و همسر این جانبازان ازاده را مسئولان بنیاد دیده اند؟چرا همسر و فرزندان جانبازان آزاده زیرمشت و لگد این جانباز که گاهی بی اراده هرکاری می کند قراربگیرند و بخاطرحفظ آبرو دم نزنند و متاسفانه هیچ مرجع و نهادی احساس مسئولیت نمی کند؟متولی این جانبازان چه کسی هست؟ ما که تابحال نفهمیدیم.آیا ازهمسر و فرزندان این جانبازان تابحال پرسیده اید که دربرابرخشم بدون اراده پدرشان چه می توانند بکنند؟خداوندمتعال به همسروفرزندان این جانبازان هزاران بار بیشتر اجر می دهد اما کسانی که متولی این جانبازان و آزادگان بودند و هستند واقعا روز قیامت چه جوابی به خداوند می دهند؟ اف برشما مسئولان بی تعهد ریاکار ،اینقدر توجیهات مختلف برای خودتان ترسیم نمودید که بی تعهدی دروجودتان نهادینه شده و درحقیقت ازغیرت خالی شده اید.وقتی دروغها و ریاکاریهای شمارا می بینم فقط به خداوندمتعال پناه می برم، نه برای خودم، برای شما که نمیدانم چطورموردبازخواست قرارمی گیرید. ما و امثال ما درپایان عمرمان هستیم، همسروفرزندان ما هیچگاه شما و امثال شما را باورنمی کنند،هیچگاه شمارا نمی بخشند و هیچگاه شمارا حلال نمی کنند. حساب ما و شما باشد برای قیامت.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi