شناسه خبر : 47775
شنبه 02 مرداد 1395 , 10:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری گنگره شهدای شهرستان بویراحمد

سیدمحمد کاظم نظری در نشست هم‌اندیشی و هماهنگی ستاد برگزاری کنگره شهدای شهرستان بویراحمد افزود: از همه کسانی که تا کنون در مقدمات برگزاری با شکوه تر کنگره شهدا کوشیده‌اند، تشکر می‌کنم.باید با همکاری و همدلی ویژه و در خور شأن مقام شهداء، میزبانی شایسته‌ای از این رویداد بزرگ داشته باشیم.

فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به هدف برگزاری این کنگره خاطرنشان کرد: برگزاری این برنامه‌ها می‌تواند در انتقال ارزش‌های فرهنگی شهدا و ایثارگری برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اثرگذار باشد و امیدوار باشیم که در این عرصه با پرهیز از شعارگرایی ارزش‌های فرهنگی اصیل برای  الگوسازی از شخصیت و سیره زندگی این عزیزان، آنان را برای نسل‌های بعدی معرفی کرده و انتقال دهیم. باید بپذیریم که در این حوزه آنچنان که شایسته است عمل نشده و در واقع بخشی از این شکاف نسلی که در اتباط با برجسته شدن ارزش‌های شهادت و ایثار وجود دارد، ناشی از این امر است.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم که از تلاقی سفر ریاست محترم جمهوری و کنگره شهداء کمال استفاده را ببریم، گفت: چنین فرصتی برای سایر استان‌ها فراهم نبوده است و از همه می‌خواهیم که از این فرصت، با ارائه طرح‌های جدید برای بهره گیری از برنامه‌های کنگره شهدا در راستای استقبال با شکوه از سفر ریاست جمهوری استفاده کنند.

فرماندار بویراحمد اضافه کرد: مسئولان مربوطه برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای ساماندهی تپه نورالشهدای یاسوج در راستای برگزاری کنگره سرداران شهید استان داشته باشند و گزارش کار خود را بصورت منظم برای مجموعه ستاد کنگره شهدا ارسال کنند.           


 
منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi