شناسه خبر : 50262
دوشنبه 10 آبان 1395 , 11:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دریافت تسهیلات ازبنیاد، سرابی فریبنده

محسن ناطق - مجلس قوانین لازم را ضمن تامین اعتبارات تصویب و ابلاغ میکند اما در بنیاد آیین نامه اجرایی قوانین طوری تنظیم میشوند که ایثارگران برای دریافت تسهیلات با مشکلات و موانع برخورد میکنند که نتیجه تحقیق و تفحص میتوانست گوشه ای از ظلم و ستم به ایثارگران را در اجتماع منعکس کند. اما نمایندگان مجلس و قوه قضاییه در مقابل اعلام نتیجه تحقیق و تفحص مرتکب ظلمی مضاعف به ایثارگران و مردم شدند.
نمایندگان مجلس پس از تصویب قوانین ایثارگران درحالیکه هیچگونه نظارتی بر نحوه اجرای قوانین و هزینه های انجام شده ندارند بنابراین ایثارگران بهانه لازم و کافی برای تخصیص اعتبارات چهارده رقمی از بیت المال بعلاوه سودها و درآمدهای کلان از سرمایه های متعلق به ایثارگران هستند که در بدترین شرایط شان و منزلت و احترام اجتماعی با سیلی صورت خودشان را سرخ میکنند. تفاوت را میتوان از میزان بودجه و خدمت به آسیب دیده های تحت پوشش سازمان بهزیستی نسبت به بنیاد مقایسه کرد.
ظلم به ایثارگران فقط مادی نبوده یعنی بهانه کمبود بودجه و بار مالی با رشد اقتصادی دولتی بالای 5 درصد بطور کلی منتفی است بلکه عملکرد تعدادی از مسئولان ارشد در امور فرهنگی و پرورشی کشور بویژه در ارتباط با جوانان و خلع آنها از پستهای حساس کشور معرف شکست فرهنگی و پرورشی بین مردم و جوانان است. بسیاری از سیاستمداران کشور سوالی را مطرح کردند که چرا در وضعیت اقتصادی نابسامان مسئولان فرهنگی و پرورشی خلع میشوند؟ لذا این اقدام فقدان هرگونه مشکل اقتصادی را با رشد بالای 5 درصد اثبات کرده و از ابعاد مشکلات اقتصادی مردم قابل توجه دانستند.
در این وضعیت نیاز به حمله نظامی استکبار نیز منتفی میباشد، زیرا آلودگی هوا و مشکلات اقتصادی و درمانی مردم قتل عام جاده ها و موارد دیگر کافیست تا چند برابر تلفات حمله نظامی،ازملت قتل عام شوند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi