شناسه خبر : 52403
سه شنبه 24 اسفند 1395 , 12:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از بنیاد جز پوست چیزی باقی نمانده!

سید علیرضا هاشمی نژاد (بزد) - سلام دیروز ۲۲ اسفندبود. روزی که با فرمان امام خمینی (ره) در سال ۵۸ بنیاد شهیدتاسیس شدو بسیاری از مدیران بخصوص معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد اقدام به ارائه گزارش و عملکرد دستگاه تحت مدیریتشان داد و بنیاد را چون سیب خوش عطر و بو و زیبا به مردم معرفی فرمودند!

 فارغ ازاینکه بیخ گوششان پرسنل جانبازی وجود دارد که بخاطر انتقاد بر مدیر منتصب به ایشان حکم به تبعید این کارمند جانباز میدهد! چون خودشان شاکی ،قاضی و مجری هستند. انتقاد من به طریق مختلف مثمر ثمر واقع نشد و مجبور شدم بالاجبار خود را بازنشست و بنیاد را با خاطری آزرده ترک کنم و با دردنامه ای از همکاران خداحافظی کنم!

لذا از آنجا که دسترسی به آقایان شهیدی ،انصاری و دیگر معاونین مرکز برایم میسر نبود متن خدا حافظی که حاوی درد و رنج سه ساله ای است که برمن رفته است تقدیم تا شاید به نظر مبارکشان برسد و در آخرین روزهای دولت تدبیر و امید تدبیری برای اصلاح رفتار مدیران منتخب و منصوبشان قدم هایی بردارند.

هو الاول و الآخر.

برای هر آغازی پایانیست و فاصله بین این آغاز و پایان را گاهی ثانیه ها، دقیقه ها و ساعتها و گاهی روزها، هفته ها، ماهها و سالها که هریک لحظه میباشند تشکیل میدهند. لحظه هایی که همه و همه خاطره است. خاطراتی که بعضی سرشار از خوشی و خوشحالی ومسرت است و برخی حاوی اتفاقات تلخ و ناگوار و اسف انگیز. اما همه میگذرند و تنها یادهاست که باقی میماند.

دوران پر تلاطم و لبریز از خاطرات که در جوانی آغاز و در میان سالی پایان میپذیرد. گویی همین دیروز بودکه تقدیر الهی بر آن تعلق گرفت که من نیز به کسوت کارمندی در آمده و همکاری خود را با جمعی از همکاران در بنیاد جانبازان آغاز و با گذر زمان در بنیاد شهید و امور ایثارگران به پایان رسانم. و چه زود گذشت ایامی که برای من به رسم معمول و مرسوم خاطرات فراوانی را به همراه داشت. خاطرات شیرین وصف ناشدنی، خدمتگزاری به مجاهدین فی سبیل الله (خانواده شهید، رفقای آزاده، همرزمان و همسنگران سالهای دفاع مقدس) و خاطرات تاسف انگیز برخوردهای دوگانه و چند گانه برخی از صاحب منصبان مسلح به سلاح قلدری و زور، آنهایی که با سنگر گرفتن در پشت میز قدرت و در پناه پست و مقام چند روز دنیا، انگ ها زدند و به بهانه عدم رعایت شئونات اسلامی توبیخ نمودند و فرزندان جبهه و جنگ را مخالف اندیشه های امام خمینی (ره) لقب دادند با بغص و کینه ای که از پرسنل بنیادجانبازان داشتند با دروغ و تهمت نزد آشنا و غریبه به تخریب وجهه بپردازند.

کسی که خود را پدر مجموعه می نامد نه تنها کلامی برای ایجاد صمیمیت و دوستی بیان نکرده بلکه با سکوت و یا حمایت های کورکورانه و تبعیض بین پرسنل باعث گردید که خود بزرگ بینان، جرات یابند تا پرسنل بنیاد جانبازان را تکفیر یا مورد تمسخر قرار داده و ایشان را مثال گشنگانی که برسفره آنها نشسته اند خطاب نمایند! در این چند سالِ پس از ادغام، جز شعار (در عدم تفاوت بین بعضی از پرسنل) هیچ عمل صادقانه ای ندیدم و بر این باورم که آن نیز لقلقه ی زبان بوده و هست و رفتارهای منافقانه شان معمای چند وجهی است که تا امروز برای من لاینحل مانده است.

لذا هر آنچه که برای به رخ کشیدن قدرت مدیریت و اظهار وجود در حقم روا داشته اند که باعث تضیع حق و حقوق مادی و معنوی برمن شده نابخشودنی و جبران آن را به یوم الحساب واگذارمیکنم.

علی ایحال دوران همکاری من با دوستان و غیردوستان در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با همه ناملایماتی که بر من تحمیل کردند و با همه حرف و حدیثهایی که نسبت داده شد به پایان رسید و من با کوله باری از تجربه ی کسب شده از همکارانم، چه آنها که به رسم رفاقت و یا مشفقانه من را به سبیل حق رهنمون نمودند و چه آنها که مغرضانه و متکی بر هوای نفس مرا بر نتافتند و هر آنچه تواستند بر من روا داشتند، آنجاراترک کردم.

من به ظاهر از همکاران جدا می شوم و سازمان اداریم که در واقع خانه دوم هر کارمند است را به علاقه مندان خدمت و هم به مشتاقان مستِ قدرت وا می گذارم. انشالله همکاران تقصیرها و یا قصورهایم را که قطعا" ناخود آگاه و بدون حب و بغض بوده به بزرگواری خود خواهند بخشید و با دعاهای خیرشان من را بدرقه خواهند کرد. والسلام

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام برادر همسنگر
اگر رزمنده ماندی برد کردی که حتما هم همینگونه بوده است.
فقط خدا باقیش چیزی نیست.
جانباز زجر کشیده نه از صدام بلکه از.......... ؟ آفرین خوب آمدی باقیشو.
زیر 25 درصد دنیا
‍ سلام به تمامی فجرافرینان ایران زمین که28سال استکه ازیادمسولین رفته ایم !!!!؟!؟ سالهاست می گذرد...
هنوزدرسرم جنگ است
هنوز پوکه های تنم درحمله ها
هنوز ندایی آنسوی سیم های خاردار مرا می خواند
رزمنده ای که سنگریزه های زیرخواب هایش تاول زده اند
ودستان بریده اش که هنوز شلیک می کنند
آسمان از عظمت تقدس پیکرها می گریست
وکرکس هایی که سالهاست بیهوده در کمینند که ایثار پایان یابد!!!
سید جان دست خدا همراهت
بنیاد یزد مافیای حق کشی / ظلم و تبعیض بوده وهست
مافیای با مدیریت مدیر کل
این جماعت از خدا ترسی ندارند چه برسد به بنده خدا
کسی که از خدا نترسد دست به هر ظلمی میزند
ضروری است که فرهنگ ایثار و شهادت بطور واقعی در جامعه بيان شود تا جامعه و نسل جوان هویت
واقعی خود را بشناسند و متوجه شوند که عزت و آزادی امروز ایران اسلامی مدیون خون شهدای گرانقدر
است .
چرا که تهاجم فرهنگی چون به تدریج و با برنامه ریزی دقيق طی ساليان طولانی انجام می شود، می تواند
بسيار خطرناک و کارساز باشد، زیرا جامعه ای که مورد تهاجم واقع شده کمتر از خود مقاومت نشان می
دهد و فرهنگ جدید و تازه وارد را می پذیرد و حتی گاهی این حرکت کند می تواند نامحسوس باشد .
یقينا در ارتباط با تخریب باورهای اسلامی به کارگرفتن نشریات، روزنامه ها و عمدتا منشورهای فرهنگی،
ابزار مناسبی برای استکبار جهانی است .
کاری که نيروهای مسلح و دولتمردان ما باید با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری انجام دهند این است که
با حمایت و هوشمندی ملت ایران مانند 30 سال گذشته در مقابل توطئه آمریکایی ها، صهيونيست ها و
انگليسی ها ایستادگی کنند و این توطئه را با شکست روبرو سازند و ایران را به عنوان یک قدرت با ثبات و
امن و کشور پيشرفته که قادر به تامين رفاه و آسایش مردم است، به همه جهانيان نشان دهند تا با
گذشت 30 سال از انقلاب کشور و ملت ایران را به عنوان الگوی بهتر و الگوی نظام مردم سالاری دینی
معرفی کنند .
چرا که شهدای انقلاب اسلامی به منظور ایجاد این نظام مقدس اسلامی با تمام وجود از داشته های خود
گذشتند و در راستای ریشه کن کردن پایه های ظلم و ستم شاهنشاهی خون پاکشان را فدا کردند.
بیاد به وظیفه ات عمل کن ورگر ایام الله مردم این کار راخواهندکرد.

خوش بحالت که رفتی . مطمئن باش ادمهایی مثل تو چون مغضوب رییس هستن هیچوقت نمیتونن پست بگیرند . هیچ وقت اضافه کار 175 ساعت که هیچ بالای 50 ساعت هم بهشون ندادند و نمیدهند .
هیچ وقت نور چشمی نمیشوند و لذا پاداش هم نخواهند گرفت .
هیچ وقت رخصی های استحقاقیشون / استعلاجی نمیشه .
هیچ وقت یک شبه بالای 400 روز مرخصی پیدا نمیکنن
و..............................
خانه از پا ی بست ویران است
جناب همکار عزیز فقط به شما بگویم که اصطلاح تبعیدی شما مربوط به مدیریت برادر بسیجی رزمنده وجانباز حاج احمد ابراهیمی نیست بیاییم به یاد
خداوند وشب اول قبر باشیم

سلام بر کارمند محترم
من نمی دانم شما کی هستید ولی شما که چنین با قاطعیت سخن میگوئید بی شک بر اوضاع که اتفاق افتاد اشراف دارید ولی یاد آور میشوم در آن جلسه که در دفتر مدیر کل وقت تشکیل شد و استناداتی که ارائه کردم و همینطور در جلسه منابع انسانی که برای تعیین محل خدمت بنده تشکیل شد، بودید می دیدید که مدیر کل وقت فقط دستخط او بود ولی دروغ و ارائه مطالب خلاف واقع از سوی دیگرانی که که در جلسه اول حضور داشتند و سخنان متولیان امور پرسنل و حمایت های بی چون و چرای مافوق و پس از آن انگها و تهمتها که متاسفانه مسبب همه این رنجها در آن بوده و هست که از سوی کسی که بنا به تعریف شما رزمنده، بسیجی ،جانباز و حاجی هست صورت گرفته

حال بگذریم هر چه در این سه سال گفتم و نوشتم چون بغض و کینه و تبعیض بود فایده نداشت لذا در متن بالا بخشی از گفتنی ها را که حاوی درد و رنجی که بر من رفت را به نگارش درآوردم ولی مانده عمر نیز مانند سه سالی که به سرعت گذشت میگذرد و آنروز که دیگر قدرت و قلم و میز به کار نخواهد آمد
شب اول قبر را مسخره نکن برادر
زود باشه که همه چیز روشن شود و دست شماها رو شود
سلام ، روزی که حضرت عیسی (ع) در تجرید و تفرید الهی به نهایت درجه انبیا رسید زیر درختی رفت ، خشتی زیر سرش گذاشت. ناگهان متوجه شد شیطان بالای سرش ایستاده و طلبکارانه نگاه میکند. حضرت فرمود ای شیطان از تمام مال دنیا خود را پاک کردم لذا هیچگونه تصرفی در من نخواهد داشت. شیطان گفت آن خشتی که زیر سرت گذاشتی مال من است پس هنوز با تو ارتباط دارم. حضرت عیسی آن خشت را بسوی شیطان پرتاب کرد و فرمود اینک هیچ تصرفی در من نداری.
با این حدیث شریف میتوان میزان تصرف شیطان در افراد مختلف را با میزان تصرف افراد در مال دنیا سنجید. البته اموال و ثروتی که مازاد بر نیاز و مستلزم خمس و زکات است نیاز به تفکر شخص دارنده دارد. بعضی میگویند زندگی آنها که پیامبر و معصوم بودند باید در حد پایین ترین فرد جامعه باشد لیکن ما معصوم نیستیم و هرطور بخواهیم رفتار میکنیم سپس در آخر عمر راه توبه باز است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi