03 آذر 1396/ 05 ربيع الأول 1439
شناسه خبر : 54761
1396,پنجشنبه 26 مرداد10:57
اشتراک گذاری در:
عکس روز

تغییر بزرگ در بنیاد شهید!


با گذشت بیش از دوازده سال از مدیریتِ "سردار انصاری" در بنیاد شهید و امور ایثارگران، خبرها حکایت از استعفای وی و تغییرات مدیریتی عمده در سطح بالای این سازمان دارد.

تغییر بزرگ در بنیاد شهید!

فاش نیوز - با گذشت بیش از دوازده سال از مدیریتِ "سردارانصاری" در بنیادشهید و امور ایثارگران، خبرها حکایت از استعفای وی و تغییرات مدیریتی عمده در سطح بالای این سازمان دارد که بر همین اساس گفته می شود حجت الاسلام شهیدی با استعفای قائم مقام خود موافقت کرده است.

بر پایه این گزارش، در آستانه تشکیل دولت دوازدهم و ابقای "شهیدی محلاتی" در رأس بنیاد شهید و امور ایثارگران، گویا بالاخره رییس بنیاد هنوز چندصباحی به آغاز دولت جدید نمانده، تغییرات مدیریتی خود را کلید زده است.

شنیده ها حاکیست، سردار انصاری پس از گذشت بیش از 12 سال از احراز پُست قائم مقامی بنیاد، بالاخره استعفا داد و رییس بنیاد نیز با استعفای ایشان موافقت کرده و وی بااتمام ماموریت خویش در بنیاد، مسئولیت تامین اجتماعی نیروهای مسلح را برعهده خواهد گرفت!

در همین راستا، همچنین گفته می شود، جانباز"داوود حیدری" نیز از سمتِ مدیرعاملیِ موءسسه فرهنگی - هنری شاهد برکنار شده است و معاون فرهنگی بنیاد (موذنی) نیز بازنشست شده و جای خود را به حجت الاسلام کاویانی مدیر کل مددکاری و معاون دبیر شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار وشهادت می دهد!

شایان ذکر است که طی سال های گذشته، تشکیلات بنیادشهید و امور ایثارگران در راستای وظایف خود و ارائه خدمات به جامعه شاهد و ایثارگران به شدّت از ضعف مدیریت رنج می بُرد و این ضعف بارها و بارها توسط تشَکل های ایثارگری و حتی خود ایثارگران فریاد زده شده بود که متاسفانه به این مطالبه بحق جامعه ایثارگری وقعی گذاشته نشده بود.

متعاقبا کاربران و خوانندگان فاش نیوز را از ادامه تغییرات مطلع خواهیم ساخت.


کد خبرنگار : 21


بنیادشهید     ضعف مدیریت     استعفا     قائم مقام بنیاد                            
Reply
no
2
yes
15
یک حمال
1396/05/23 - 16:12
یاد شعاری در زمان انقلاب افتادم که میگفتیم ما میگیم شاه نمیخوایم نخست وزیر عوض میشه یادش بخیر چه دورانی بود

no
0
yes
12
1396/05/24 - 10:01
انشاالله خداوند ریشه فساد باند بازی و فامیل بازی را در خانه شهدا خشک کند


Reply
no
0
yes
2
گلسرخی
1396/05/24 - 17:29
سلام. ایا فراموش کردید تجمع خانواده ایثارگر وجانبازان در جلویی ساختمان بنیاد شهید. ایا تغیرات در این زمان به نفع خانواده نیست بودن اقای انصاری با گذشت دوازده سال چه سودی دارد و ایشان چه روش جدید مدیریتی دارد که گذشته ندارد.

Reply
no
0
yes
9
هموطن
1396/05/25 - 11:07
ایران تنها کشوری در دنیاست که مدیرانش هرگز برکنار و یا بازنشسته نمی شوند بلکه از یه مقام به مقام دیگر جابجا می شوند .
شایسته سالاری وجود ندارد .

Reply
no
0
yes
1
مرتضی خاکپور
1396/05/25 - 14:07

...

شنبه هفته قبل ساعت ۸ صبح توی اتوبوس نواب به طرف

چهارراه مولوی جیبم را زدند ؟!

کیف پولم تبلیغ وینستون پارچه ای قرمز رنگ بود که دزدیدند ؟!

گفتم که بدانی خوش بحال خودرو سواران ؟!

مترو هم ۲۰۰ پله دارد . و ۴۰% پله برقی دارد ؟!

هوایش آلوده است : ۳۰% تصفیه هوا دارد ؟!

مرا که به سکته قلبی و درد زانو مبتلا کرد ؟!

اتوبوس هم که جیبم را زدند ؟!

به رزمندگان و جانبازان ۵% حقوق و ماشین هم که نمی دهند ؟!

شما می دانید من برای چی زنده ام ؟!

خدایاااااااااااااااااااا ؟!

...



Reply
no
0
yes
10
ناصر
1396/05/25 - 16:02
استعفا و یا برکناری اقای انصاری را به فال نیک می گیریم و امیدواریم این تغیرات به کمیسیون پزشکی بنیاد نیز برسد

Reply
no
3
yes
4
مرتضی خاکپور
1396/05/25 - 17:36

...

انتصاب به حق و بجای حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای

سیدمحمدعلی شهیدی را به ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران

تبریک بسیار زیاد می گوییم .

no
1
yes
1
یک حمال
1396/05/26 - 14:45
یادتودن نره دسته گل بفرستید .همه ایثارگران از مدیریت ایشان ناراضیند آنوقت شما دراین سایت تبریک میفرستید ؟فکر نمیکنید این کار شما دهن کجی به جامعه ایثارگری باشد؟


no
1
yes
0
مرتضی خاکپور
1396/05/28 - 11:14

...

من کلاً مخالفم .

همین ها مخالف معیشت رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵%

جبهه هستند ؟!

و تکیه بر اینان تکیه بر باد است ؟!

وقتی اینان قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تصویب کردند

که رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% دفاع مقدس را از بنیاد شهید

بیرون بیاندازند که حقوق نگیرند و بدبخت شوند ؟!

آقای شهیدی رئیس بنیاد چیکار می توتند بکند ؟!

و اینکه مخالفت این جماعت با بنیاد شهید در مال اندوزی بیشتر

برای خودشان است ؟!

که من با این کار هم مخالفم .

اصلاً من با شما هم مخالفم ؟!

که از رزمنده ستیزان حمایت می کنی ؟!

تو هم براندازی ؟!

...


no
0
yes
0
مرتضی خاکپور
1396/05/28 - 11:35

...

ما رو که راه نمی دهند ؟!

فاش نیوز عزیز یک دسته گل برای حجت الاسلام شهیدی

به بنیاد شهید بفرست .

۵۰ هزار تومان با من .

مبارک است .

...


Reply
no
1
yes
0
جانباز25درصد اعصاب روان
1396/05/28 - 19:04
شاه نمی خواهیم نخست وزیر عوض میشه
اقای شهدی به اخرت واگذارت کردم که شما و اقای روحانی در حق جانبازان خیا نت کردید
شهیدی یک خائن است همرزمان عزیزرز بیمه ما جا نبازان دزدی میکنند حالا که بانک هم از خدشو نکردن با نک دی





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.