شناسه خبر : 36762
دوشنبه 26 مرداد 1394 , 16:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رنجنامه ای که بهتراست فقط بنیادبخواند!

به همه مقامات محترم عالی دولتی مشکلم را مطرح کردم ولی متاسفانه نتیجه ای نگرفتم...

مهدی نجار خلیل آباد - با سلام و تحیات فراوان و آرزوی سلامتی؛  من مهدی نجار خلیل آباد، فرزند محمد، متولد 1349 جانباز 45 درصد کارمند شهرداری خلیل آباد با کد ملی 0901615382 هستم. دارای دو دختر دم بخت که هنوز نتوانسته ام یک استکان برای جهیزیه آنها فراهم کنم.

به همه مقامات محترم عالی دولتی مشکلم را مطرح کردم ولی متاسفانه نتیجه ای نگرفتم. حقوقم از همه کارکنان دولتی کمتر است به این خاطر که شهرداری اداره ای خود گردان است و از قوانین و مقررات کشوری متابعت نمی کند. هیچ منبع درآمدی غیر از حقوقم ندارم و از بنیاد شهید هم یک ریال حقوق نمی گیرم.

من از قسم خوردن به خاطر مال دنیا پرهیز می کنم ولی به جان فرزندانم قسم حالا که آنها بزرگ شده اند و هزینه زندگی آنها زیاد شده دیگر قادر به امرار معاش نمی باشم. جهت استحضار  حکم حقوقی خود و فیش حقوقی یک نفر از دوستانم را که از ایشان اجازه گرفته ام خدمتتان ارسال می کنم تا ملاحظه فرمائید که چقدر به من و خانواده ام کم لطفی می شود.

از شما تقاضا دارم فیش حققوق من را در سایتتان قرار دهید تا مردم بدانند که وقتی یک نفر در استثنائات قانون گیر می کند چه بلائی سرش می آورند و کسی هم به دادش نمی رسد. شما اجازه دارید تمام مطالب و پیوستها را چاپ کنید. بنیاد هم عنوان می دارند که کاری از دست ما ساخته نیست که آخرین مکاتبه آنها را خدمت شما ارسال می دارم.

بانکهای قرض الحسنه بایستی حابت کار کند و بانکهای دولتی هم به خاطر سود زیاد و عدم رعایت شئونات اسلامی در معاملاتشان این امکان را برای من فراهم نمی کنند تا با دریافت وام برای فرزندانم جهیزیه بخرم. اگر واقعا مشکل قانون است که نمی توانند به من کمک کنند لااقل وام قرض الحسنه به من بدهند تا بتوانم کمی جهیزیه ساده برای فرزندانم بخرم. هنوز چهار سال است که با وام مسکن توانسته ام صاحب خانه بشوم.

شما کد ملی من را به بنیاد شهید بدهید و از آنها بخواهید که تا کنون چه خدماتی به من داده اند. خانواده ام  راضی شده اند تا من به جنگ داعشی های لامذهب بروم ولی هیچ کس با من همکاری نمی کند. بخدا قسم جنگیدن برای من آسان تر است از اداره زندگی.  در پایان از اینکه وقت شریفتان را گرفتم معذرت می خواهم و تقاضای عفو و بخشش و حلالیت دارم. التماس دعا
 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
دو میلیون و پانصد هزار تومان حقوق میگیری ناراضی ! الان خیلی از مردم با حقوق زیر یک میلیون زندگی میکنند . خیلی ها هم بیکار هستند . توی هیچکدوم از قوانین ایثارگران در مورد تهیه جهیزه قانون نداریم . با آبروی ایثارگران بازی نکنید . خیلی ها اگه حقوق شما رو داشتند مشکل مالی پیدا نمیکردند .
درست است که حقوق کمي ( در اشل اکثريت کارمندان دولت) نيست ولي براي کسي که گذشته خود را گذاشته است و اکنون فرزندان بزرگ دارد زياد نيست؛ لطفا تا يکي کمي وضعش بهتر بود به سخره نگيريم که اين شيوه دولتي هاي گذشته بود که بزرگترين اختلاسها به نام آنها رقم خورد.
بقیه ایثارگران فرزند بزرک ندارند ؟ این سایت برای بیان مشکلات اساسی ایثارکران و اطلاع رسانید قوانین و اخبار ایثارگران است نه برای مشکلات شخصی مثل این آقا . بنیاد تا آنجایی که من میدونم خدمات خوبی به جانبازان بالای 25 درصد میدهد مثل تحصیل رایگان و وام مسکن و ...
بعد از سی سال دربدری ازما احراز مجروحیت میخواهند. به جانتان اتس بیفتد. سرزمین دلتان بخشکد.الاهی غربت اندامتان را خزان کند. سرچشمهای کرم دلهایتان بخشگد.الاهی روزگارتان مستهلک. و جگرتان را اتش قربت بسوزاند. الاهی افتاب عمرتان غروب کند. الاهی شیون دلتان را به فرامموشی ببرد. ای بی دردان بی محبت. ای مردان خشونت دل مرده. بعد ازسی سال در بدری . بعد از سی سال مردن در لحظه. بعد از سی سال خانه بدوشی . حالاکن خزان زدهایم . حالاکه قلبهایمان قدرت کشش اندام مجروحمان را ندارد. حالا که صورت زردمان خبر از وحشت بی کسی دارد. حالاکه در پس یگ کوچه بی کسی اسیریم. حالا احراز مجروحیت می خواهید.هرروز دل رنجیده این تبار پردرد را میازارید. هرروز
خدا به فریاد جانبازان مستمری بگیر برسد که 600 تومان دریافت میکنند . جانباز شیمیایی و اعصاب و روان است .هیچ کجا کار بهش نمیدهند سنش زیاده و اعصابش داغون ... هر ماه دارهایش را به سختی تهیه میکند . به تمام مسئولین نامه نوشتند کسی اهمیت نداد در اخر همسرش مجبوره در خانه مردم کار کند تا کمک خرج خانواده اش باشد . اینها را بنده با چشم خودم دیده ام .خدا کمکتان کند ...
طبق قانون جامع خدمت رساني به ايثارگران ميزان وام ازدواج فرزندان جانبازان دو برابر تعيين گرديده است ( براي پيش قسط مناسب است ) . در صورت اجراي قانون از سوي بانكها با حمايت بنياد البته همه فرزندان ايثارگران نيز مي توانند مقدمات ازدواج هاي ساده اي را فراهم سازند به اميد خوشبختي همه جوانان كشورمان .
توضيح ديگر : همه جانبازان از پرداخت حق بيمه معاف هستند وليكن به نظر مي رسد كسور بيمه درمان از شما كسر شده است .
برادر عزیز حقوق تان که خوبی دیگر چه می خواهی اینکه رنجنامه نمی خواهد شما از همه ما ها حقوقی خوبی می گیردید خوش به حالتان موفق باشید.
ایثارگران با همدیگه مشکل دارن. وای به حال مردم عادی اونا در مورد ما چی می گن؟
دوستان بخدامن جانبار۲۵٪حالت اشتغالم مبلغ کل حقوقم جمعأ یک میلیون ودویست هرارتومان است دویست هشتاد هزارازم کم میکننددریافتیم حدود۹۲۰هزارتومان است که اونهم بیرون ده تاقسط وبدبختی دارم ودیگرهیچ درآمدی ندارم همه برج بابدبختی میگذرد بکسی هم اعتراض نکردم اون این دوست عزیزما درشهرداری باماهی دوونیم میلیون تومان ناراضی. است بنظرم ماراسرکارگذاشته
دوست جانباز 60% سلام با این همه آه و ناله ای که شما کردید من قطع به یقین ایمان دارم که مسئولی که از شما احراز مجروحیت خواسته امشب سالم به منزلش برنمیگرده
با تورم بالا دو نیم میلیون دیگه عددی نیست خصوصا در مراکز استانها "
متاسفانه بنیاد بیمه طلایی بازنشستگان ایثار گر رو قطع کرد و ادراه مطبوع ما بیمه طلایی را اجرا نمی کنه وهیچ کس جوابگو نیست .
یه چیز لازمه بگم که این جانباز عزیز از ساعت 8صبح تا 5غروب کار میکنه وبا کسی که تو نشسته و حقوق میگیره فرق داره بخدا ایشون رو نمی شناسم .
ئیشنهادی به مدیران عزیز سایت وزین فاش نیوز دارم که گروه های در تلگرام و پیچی در اینیستاگرام درست کنه یا حق
با تورم بالا دو نیم میلیون دیگه عددی نیست خصوصا در پایتخت ومراکز استانها "
متاسفانه بنیاد بیمه طلایی بازنشستگان ایثار گر رو قطع کرد و ادراه مطبوع ما بیمه طلایی را اجرا نمی کنه وهیچ کس جوابگو نیست .
یه چیز لازمه بگم که این جانباز عزیز از ساعت 8صبح تا 5غروب کار میکنه وبا کسی که توخونه نشسته و حقوق میگیره فرق داره بخدا ایشون رو نمی شناسم .
پیشنهادی به مدیران عزیز سایت وزین فاش نیوز دارم که گروه های در تلگرام و پیچی در اینیستاگرام درست کنه یا حق
دوباره فرستادم لطفا این متن رو منتشر کنید ممنون
سلام این فیش حقوقی همکار این جانباز است، که از همکارش اجازه گرفته.......
این حقوق حقه را به این جانباز محترم نمی دهند.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقامهدی جانباززیر25درصد.برادربزرگواروگرامی.من هم جانبازشیمییایی 20درصدم که درسن 14سالگی برای دفاع ازوطن وناموس وخاک پاک کشورم به جبهه های حق علیه باطل رفتم والان هم که خودت میدونی به جانبازهای زیر25درصدرسیدگی زیادی نمیشه.میخواهم بگویم برادربزرگوارحق شما وآن جانبازمحترم وهمه ایثارگران این است درمقابل کاربزرگی که انجام دادنددولت وبنیادبه آنهارسیدگی کامل انجام دهند.پس نفرمائید"دو میلیون و پانصد هزار تومان حقوق میگیری ناراضی ! الان خیلی از مردم با حقوق زیر یک میلیون زندگی میکنند . خیلی ها هم بیکار هستند . توی هیچکدوم از قوانین ایثارگران در مورد تهیه جهیزه قانون نداریم . با آبروی ایثارگران بازی نکنید . خیلی ها اگه حقوق شما رو داشتند مشکل مالی پیدا نمیکردند . "بایددرموردهمه چیزایثارگران قانون وضع شده ای داشته باشیم حتی تهیه جهیزیه.ببینیدکشورهای اروپایی بعدازچندین دهه ازپایان جنگ جهانی چقدربه نوه ونتیجه ونبیره هاشون حتی میرسدحالا اینجاچه خبراست.لطفاماایثارگران حداقل حرمت هم رانگه داریم وازهمدیگرحمایت کنیم.توی این مشکلات امروزی 25000000تومان که پولی نیستحق این جانباز250000000حداقل است.پولهای مفتی که توفوتبال داره خرج میشه روببین لطفا.
با سلام اسم جانباز مهدی نجار خلیل آباد است به نام روی فیش دقت کنید.......
حکم کارگزینی مال خود جانباز است.....
دقت لطفا......
گروه سیاسی مشرق - هاشمی رفسنجانی درباره دوران زندگی خود در روستا و اینکه تابه‌حال رادیو، اتوبوس، ماشین و شهر ندیده بود، می‌نویسد: پول نقد هم ارزش خاصی داشت، وقتی کسانی می‌رفتند بیرون روستا و با پول نقد برمی‌گشتند، برای ما خیلی جالب بود؛ استفاده از رادیو متعارف نبود، چنان‌که من، پیش از بیرون آمدن از روستا، رادیو ندیده بودم.

پاییز سال 1337 بود، ... برای سفر آماده شدیم، برای من اولین سفر از روستا بود، پیش از آن تنها یک‌بار تا حدود یک‌فرسخی، بیرون رفتن از روستا را تجربه کرده بودم؛ مسافت روستا تا جاده اصلی را با الاغ طی کردیم، آن روزها در روستای ما ماشین نبود و سفر با الاغ خیلی شیرین بود.

فاصله روستا تا جاده اصلی رفسنجان – یزد، هفت فرسخ بود که معمولاً یک روز طول می‌کشید، در روستایی نزدیکی جاده، به نام بیاض اتراق کردیم.

... گویا سه روز طول منتظر ماندیم تا یک ماشین باری پیدا شد، نزدیک صبح به یزد رسیدم، اولین بار بود که شهر را می‌دیدم؛ ... چند روز در یزد ماندیم تا پدر در تماس با تاجری که با او دادوستد داشت، پول تهیه کند یا حواله بگیرید ... به‌هرحال هزینه سفر فراهم شد و پس از تهیه بلیت برای اولین بار، اتوبوس سواری را هم تجربه کردم، اتوبوسی قراضه، با خراب شدن و پنچر شدن مکرر و جاده‌های خاکی، بالأخره به قم رسیدیم، با همه سختی‌هایش برایمان جالب و شیرین بود.[1]
[1] - کتاب خاطرات هاشمی رفسنجانی،
سلام دوستان متاسفم چرا دفت نمیکنید که این بنده خدا حقوقش یک میلیون و اندی است نه دو میلیون و اندی حکم دو میلیونی را برای مقایسه با خودش فرستاده اینقدر تخریبش کردید.
نگران جهیزیه فرزندانتون نباشید،مطمئن باشین اگه یکم اراده کنن،با سهمیه ای که شما دارین،بهترین رشته قبول میشن(کمااینکه ممکنه لیاقتش رو‌نداشته باشن)
اقای علی اگه لیاقتشو نداشته باشن تو دانشگاه نمی تونن واحد درسها را پاس کنن اینقدر بدبین مدافعین نوامیستون نباشید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi